16

صمیمی : به بازیکن 16 ساله میدان می دهم و افتخار می کنم/ بوشهر حریف آسانی نبود

  • کد خبر : 10404
  • 18 شهریور 1397 - 13:36
صمیمی : به بازیکن 16 ساله میدان می دهم و افتخار می کنم/ بوشهر حریف آسانی نبود

اعظم صمیمی سرمربی تیم هندبال نفت و گاز گچساران تاکید کرد جدایی 3 مهره موثرفصل گذشته اش اثری در وضعیت این تیم ایجاد نکرده. او می گوید به این که حالا به بازیکنان 16 و 17 ساله میدان می دهد افتخار می کند.

اعظم صمیمی در گفتگو با پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس درباره پیروزی هفته دوم تیمش برابر پترو آموت پویا در بوشهر اظهار کرد: تیم پترو آموت بوشهر بر خلاف چیزی که به نظر می آید از نظر قدرتی تیم بسیار خوبی است و 22 گل هم به ما زد. فکر می کنم با وجود این که تجربه اول آن ها در لیگ برتر هندبال است آن ها حریف قدرتمندی برای ما بودند.

او اضافه کرد: بازیکنان ما با شوت های موفقی داشتند. ما 3 بازیکن را در این مسابقه نداشتیم و طاهره درخشان بازیکن موثر ما محروم بود.فکر می کنم. در این سال های اخیر ، کار هندبالیست های بوشهری را دیده بودم و می دانستیم آن ها تیمی متکی بر قدرت هستند. بازی در بوشهر برای ما سخت نبود. گچساران هم شهر گرمی است و مشکلی با وضعیت آب و هوایی بوشهر نداشتیم.

سرمربی تیم هندبال نفت و گاز گچساران با اشاره به وضعیت داوری بازی گفت: داوران بازی عملکرد خوبی داشتند و اشتباهات کم بود. ما در بازی با تاسیسات از این نظر مشکلاتی داشتیم و اگر داور آن اشتباهات محرز را نمی کرد ما به تاسیسات نمی باختیم. همین اشتباهات فاحش باعث شد جنگ روانی ایجاد شود و بازیکن فیکس ما محروم شود.

صمیمی در پاسخ به آثار جدایی الناز قاسمی ، فاطمه خلیلی و راضیه جانباز از این تیم عنوان کرد: جدایی 3 بازیکن غیر بومی سال گذشته ما اثر در وضعیت ما نداشته است و اتفاقا این فرصت را به وجود آورده تا از بومی ها و بازیکنان جوان استفاده می کنم. بازه سنی بازیکنان جوان ما 16 و 17 سال است. یکی از دروازه بانان ما تجربه لیگ برتر ندارد و دیگری نیمکت نشین بوده و حالا فرصت بازی به دست آورده است.

صمیمی تاکید کرد: به عقیده من ، موفقیت یک مربی در میدان دادن به جوانان و کمک به رشد آن ها است. ما بازیکنانی داریم که سن آن ها از سابقه بازی برخی بازیکنان حاضر در لیگ برتر کمتر است اما به همین موضوع که به جوان تر ها میدان می دهیم افتخار می کنیم.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=10404

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.