13

مسابقات جهانی کره جنوبی / پایان کار تیراندازان ایران در چانگ وون

  • کد خبر : 10411
  • 18 شهریور 1397 - 14:52
مسابقات جهانی کره جنوبی / پایان کار تیراندازان ایران در چانگ وون

رقابت تیراندازان ایران در مسابقات جهانی کره جنوبی به پایان رسید و آخرین نمایندگان ایران در این مسابقات رقابت خود را برگزار کردند. پس از مدال آرمینا صادقیان در میکس ، مقام چهارمی همین تیرانداز در تفنگ بادی مهم ترین اتفاق 2 روز پایانی این پیکارها بود.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ؛ در ادامه مسابقات جهانی تیراندازی در  چانگ وون کره جنوبی در رشته تفنگ بادی آرمینا صادقیان با کسب 627.1 امتیاز در مرحله مقدماتی به عنوان نفر چهارم به فینال راه یافت و در فینال نیز پس از دو نماینده چین و ورزشکاری از هند به مقام چهارمی بسنده کرد.

در همین رقابت فاطمه کرم زاده دیگر تیرانداز کشورمان با 624.3 امتیاز در جایگاه شانزدهم جهان به کار خود پایان داد.

در رشته تفنگ بادی درازکش جوانان آرمینا صادقیان و فاطمه کرم زاده با 612.8 و 602.9 امتیاز در رده های بیست و هفتم و پنجاهم دنیا قرار گرفتند. در این ماده نماینده کشور چین در جایگاه نخست ایستاد و نمایندگان کشورهای اتریش و لهستان دوم و سوم شدند.

در رشته تفنگ سه وضعیت بانوان و در مرحله نهایی الهه احمدی و مه لقا جام بزرگ با 1164.59 و 1162.50 امتیاز به ترتیب در جایگاه بیست و نهم و سی و ششم جهان ایستادند و از راهیابی به فینال بازماندند. در این رشته نمایندگان کشورهای، روسیه، آلمان و کرواسی به مقام های اول تا سوم دست یافتند.

در تراپ میکس تیم ایران دو با ترکیب سپیده سیرانی و محمد حسین پرورش نیا با 137 امتیاز و تیم ایران یک متشکل از شیوا فرح پور و امیرحسین آقازاده با 134 امتیاز یه ترتیب در جایگاه های هجدهم و بیست و نهم جهان ایستادند و از از رسیدن به فینال بازماندند. در این ماده تیم های کشورهای، روسیه، اسلواکی، ترکیه، ایتالیا دو ورزشکار و انگلستان راهی فینال شدند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=10411

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.