13

مسابقات اسکیت اینلاین هاکی آسیا/ پیروزی تاریخی ایران برابر چین و برتری برابر هند

  • کد خبر : 10493
  • 19 شهریور 1397 - 19:43
مسابقات اسکیت اینلاین هاکی آسیا/ پیروزی تاریخی ایران برابر چین و برتری برابر هند

تیم ملی اسکیت اینلاین هاکی بانوان ایران در اولین روز رقابت های قهرمانی آسیا در کره جنوبی برابر چین و هند قرار گرفت که هر دو بازی را هم با برتری پشت سر گذاشت. پیروزهای های روحیه بخش برای دختران اسکیت باز ایران.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایرانآی دبلیو اسپورتس؛ در روز نخست مسابقه های اینلاین هاکی قهرمانی آسیا که در ناموان کره‎جنوبی پیگیری می‎شود، تیم ملی بانوان به مصاف حریفان خود رفت که هر دو بازی را برنده از زمین مسابقه خارج شد.

تیم ملی اسکیت اینلاین هاکی بانوان ایران در اولین دیدار خود در مسابقات قهرمانی آسیا در کره جنوبی به یک پیروزی ارزشمند دست یافت. شاگردان کاوه صدقی و مارینا فاگواگا موفق شدند در مسابقه نخست چین مدعی را شکست دهند.

این پیروزی ها عامل موثری در اعتماد به نفس تیم تحت هدایت مارینا فاگواگا خواهد بود. دختران ایران در مسابقه نخست برابر چین قرار گرفتند که از قدرت های آسیا محسوب می شود. حریف سنتی و مهم ایران در این مسابقه حرفی برای گفتن نداشت و تیم ملی ایران توانست با کسب یک پیروزی تاریخی ، 4 بر یک چینی ها را شکست دهد و توان خود را به نمایش قاره کهن بگذارد.

این پیروزی ، طعمی شیرین تر از یک برد معمولی را دارد. افزون بر این که آن ها یک رقیب بزرگ را با نتیجه ای فوق العاده شکست داده اند ، اکنون احساس می کنند که مزد تمرینات طولانی مدت خود را گرفته اند. اعظم سنایی(2)، مرضیه سید قندی و فاطمه اسماعیلی گلزنان ایران در این دیدار بودند.

تیم ملی ایران در دومین دیدار خود نیز در این مسابقه ها، موفق شد 3 بر صفر هند را شکست بدهد و دومین پیروزی متوالی خود را جشن بگیرد.

کاوه صدقی (سرمربی) مارینا فاگواگا (مربی )، هدی احمد بیگی ، اعظم سنایی، مرضیه سید قندی، مارال راسخی، هلیا سوهانی ،نگار ارجمند ، حدیثه پور هاشمی، هانیه اقا محمدی ، صدف منصوری، فاطمه اسماعیلی ، الهام مدیر دهقان، آرزو ایزدی و مریم ولی پورنفرات اعزامی به کره جنوبی هستند.

برنامه  ادامه دیدارهای تیم ملی بانوان ایران به شرح زیر است:

سه‎شنبه – 20 شهریور – ساعت 3:30

ایران – ژاپن

چهارشنبه – 21 شهریور – ساعت 6:30

ایران – کره‎جنوبی

پنج‎شنبه – 22 شهریور – ساعت 5:00

ایران – چین‎تایپه

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=10493

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.