13

کارشنکی سفارت ایتالیا در صدور روادید برای بانوان اسکی باز ایران

  • کد خبر : 10519
  • 20 شهریور 1397 - 13:10
کارشنکی سفارت ایتالیا در صدور روادید برای بانوان اسکی باز ایران

سفارت ایتالیا در ایران علی‌رغم تکمیل کلیه مدارک و اقدام در زمان مناسب فدراسیون اسکی و پیگیری‌های مجدانه وزارت ورزش و جوانان و وزارت امورخارجه از دادن روادید به اعضای تیم ملی اسکی روی چمن بانوان ایران امتناع ورزید.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ؛ پس از تلاش‌های به عمل آمده از سوی فدراسیون اسکی ایران، فدارسیون اسکی ایتالیا، فدراسیون بین‌المللی اسکی (FIS)، وزارت ورزش و جوانان و وزارت امور خارجه در نهایت سفارت ایتالیا در ایران با کارشکنی به بانوان ملی‌پوش اسکی روی چمن ایران برای حضور در مسابقات جام‌جهانی اسکی روی چمن و مسابقات کاپ اروپا روادید نداد.

بر همین اساس فدراسیون اسکی ایران بر اساس روال همیشگی کلیه مدارک مورد نیاز را به کنسولگری کشور ایتالیا در ایران ارائه نمود، اما در نهایت بدون ارائه دلیل منطقی سفارت ایتالیا رویداد بانوان ملی‌پوش اسکی روی چمن ایران را صادر نکرد.

این در حالی بود که فدراسیون اسکی ایتالیا و همچنین نماینده فدراسیون بین‌المللی اسکی (FIS) با سفارت کشور ایتالیا در ایران مکاتبات مستمری را برای صدور روادید داشتند . همچنین وزارت ورزش و جوانان و وزارت امور خارجه نیز پس از عدم صدور رواید پیگیر این مساله بودند، اما در نهایت بازهم سفارت ایتالیا در زمینه صدور روادید برای ملی‌پوشان ایران کارشکنی نمود و ویزای این اسکی‌بازان را صادر نکرد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=10519

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.