توضیحات مدیر تیم فوتسال هیات فوتبال خراسان رضوی درخصوص حواشی بازی با رشت | افرا ورزش | رسانه ورزش زنان ایران
17

توضیحات مدیر تیم فوتسال هیات فوتبال خراسان رضوی درخصوص حواشی بازی با رشت

  • کد خبر : 10525
  • 20 شهریور 1397 - 13:43
توضیحات مدیر تیم فوتسال هیات فوتبال خراسان رضوی درخصوص حواشی بازی با رشت

هفته پنجم لیگ برتر فوتسال بانوان 16 شهریور ماه برگزار شد، نماینده خراسان رضوی در قالب این رقابت‌ها قرار بود از ساعت 11 در سالن صیاد شیرازی به‌مصاف تیم شهرداری رشت برود. این اولین میزبانی تیم هیات فوتبال خراسان رضوی در این دوره از رقابت‌های لیگ برتر به‌شمار می‌آید و انتظار می‌رفت با نظم خوبی برگزار شود که به‌دلیل وجود برخی مشکلات سالن، این بازی با دو ساعت تاخیر برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ؛ هیات فوتبال خراسان رضوی در تلاش بود تا با کسب سه امتیاز بازی، شرایط خود را در جدول بهبود بخشد که با شکست 2 بر یک مقابل حریف خود در این زمینه ناکام ماند، بعد از وقفه ۲ ساعتی برای ۴ سانتی‌متر ارتفاع بیش از حد معمول  و درحالی که کودکان و تماشاگران در زمین بازی به‌جای بازیکنان مشغول گرم کردن بودند، سوت آغاز بازی به‌صدا درآمد، از دیگر ایراداتی که ناظران از آن چشم‌پوشی کردند، نداشتن اسکوبرد در سالن بود.

مدیر تیم فوتسال بانوان هیات فوتبال خراسان رضوی درخصوص شرایط به‌وجود آمده در  بازی این تیم با شهرداری رشت گفت: روز قبل از بازی نماینده فدراسیون و تیم داوری در بازدیدی که از سالن بازی داشتند، عنوان شد که ارتفاع دروازه‌ها از 2 متر کمی بیشتر است که یا باید عوض شوند یا با فوم اصلاح شود.

حمیرا شجاعی ادامه داد: در جلسه هماهنگی هم که ساعت 21 شب قبل از این بازی در محل هتل ارس برگزار شد، اصلاح با فوم عنوان شد که صبح روز بازی با حضور نماینده و ناظر فدراسیون به‌تیرک‌های دروازه فوم بسته شد تا ارتفاع اضافی دروازه کاهش یابد، لحظاتی بعد نماینده فدراسیون عنوان کردند که مربی تیم حریف قبول نمی‌کند تیمش با این دروازه‌ها بازی کند و باید دروازه‌ها تعویض شود، به رغم اینکه ما طبق جلسه همانگی و بازدید از سالن موظف به‌تعویض دروازه نبودیم، اما برای برگزاری بازی و مساعدت با سازمان لیگ فوتسال بانوان با این موضوع موافقت کردیم.

وی تصریح کرد: با هماهنگی هیات فوتبال و اداره کل ورزش و جوانان استان و مدیر سالن بهشتی دروازه‌ها به‌سالن بازی ارسال شد، نکته جالب توجه این بود که سال گذشته نیز 2 بازی تیم فوتسال بانوان مشکی‌پوشان استان نیز در همین سالن صیاد شیرازی برگزار شده بود و مشکلی پیش نیامده بود.

مدیر تیم فوتسال بانوان هیات فوتبال خراسان رضوی تاکید کرد: سالن اصلی تمرین و بازی تیم فوتسال هیات خراسان رضوی سالن بهشتی است که متاسفانه در این بازی به‌دلیل برگزاری مسابقات تکواندو در سالن بهشتی این سالن را در اختیار نداشتیم و از بازی‌های خانگی بعدی در این سالن میزبان خواهیم بود.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=10525

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.