اسکیت اینلاین هاکی قهرمانی آسیا/ توقف دختران ایران برابر ژاپن و چشم امید به نقره | افرا ورزش | رسانه ورزش زنان ایران
17

اسکیت اینلاین هاکی قهرمانی آسیا/ توقف دختران ایران برابر ژاپن و چشم امید به نقره

  • کد خبر : 10561
  • 21 شهریور 1397 - 11:25
اسکیت اینلاین هاکی قهرمانی آسیا/ توقف دختران ایران برابر ژاپن و چشم امید به نقره

تیم ملی اسکیت اینلاین هاکی بانوان ایران در چهارمین مسابقه خود در رقابت های قهرمانی آسیا در کره جنوبی ، با شکست برابر ژاپن شانس قهرمانی را از دست داد و اکنون به دنبال کسب مدال نقره است.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ؛ تیم ملی اسکیت اینلاین هاکی بانوان ایران که با کسب 3 پیروزی پی در پی و شیرین برای تاریخ سازی در قاره کهن دور خیز کرده بود سرانجام برابر ژاپن متوقف شد تا نوار پیروزی های این تیم قطع شود.

دختران ایران در دیدار برابر ژاپن ، تیم قدرتمند شرق آسیا مجال خودنمایی پیدا نکردند و 2 بر صفر شکست خوردند. توقف دختران ایران برابر ژاپن ، مانع از ادامه رویا پردازی برای قهرمانی در آسیا شد با این حال آن ها هنوز هم برای کسب یک رتبه افتخار آمیز فرصت دارند. آن ها تا همین جای کار نیز همه ما را خوشحال کرده اند و انگیزه و انرژی جذاب آن ها برای همه ، روحیه بخش بوده است.

ایران در پنجمین و آخرین بازی خود در کره جنوبی ، تیم ملی چین تایپه را در پیش رو دارد که این تیم نیز همانند ژاپن از جمله تیم های مدعی قاره است. پیروزی ایران در بازی روز پنج شنبه 22 شهریور برابر چین تایپه ، دختران اسکیت باز ایران را نقره ای خواهد کرد اما شکست ، ایران را به برنز خواهد رساند.

ایران در مسابقات اسکیت هاکی زنان آسیا ، ابتدا چین را 4 بر یک شکست داد ، سپس 3 بر صفر هند را برد و در سومین بازی 4 بر 2 کره جنوبی را مغلوب کرد و پس از شکست در برابر ژاپن ، با دیدار برابر چین تایپه به کار خود در تورنمنت پایان خواهد داد.

کاوه صدقی (سرمربی) مارینا فاگواگا (مربی )، هدی احمد بیگی ، اعظم سنایی، مرضیه سید قندی، مارال راسخی، هلیا سوهانی ،نگار ارجمند ، حدیثه پور هاشمی، هانیه آقا محمدی ، صدف منصوری، فاطمه اسماعیلی ، الهام مدیر دهقان، آرزو ایزدی و مریم ولی پور نفرات اعزامی به کره جنوبی هستند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=10561

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.