13

شیوا شجاعی مهر : هزینه تیرهای یک کماندار در سال 6 میلیون تومان است

  • کد خبر : 10821
  • 24 شهریور 1397 - 14:08
شیوا شجاعی مهر : هزینه تیرهای یک کماندار در سال 6 میلیون تومان است

شیوا شجاعی مهر کماندار ملی پوش می گوید هزینه تیرهای یک کماندار در سال به 6 میلیون تومان رسیده است و یک کماندار از محل خاصی برای تامین هزینه هایش پشتیبانی نمی شود.

شیوا شجاعی مهر در گفتگو با پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس در حاشیه برگزاری هفته دوم لیگ تیراندازی با کمان اظهار کرد: تا اینجای کار خوب پیش رفته ایم و امیدواریم در هفته های آینده هم اوضاع خوب پیش برود و بتوانیم روی سکو قرار بگیریم.

او اضافه کرد: وضعیت تیم ها از نظر پشتیبانی خوب است البته حقوق بازیکنان شاغل در لیگ تیراندازی با کمان بسیار پایین است که علت آن هم گران بودن تجهیزات و صرف شدن اعتبار مالی یک تیم برای تجهیز تیم است و نه دستمزد کمانداران.

کماندار تیم یاران جنوب کوشک شهر کرد گفت: در طول یک سال ، تیرهایی مصرف می کنیم که در حال حاضر 6 میلیون تومان قیمت دارد و کماندار حرفه ای حداقل سالی یک بار باید تیرهایش را عوض کند و تیر ، فقط بخشی از هزینه ماست. با این وضعیت کار برای تامین هزینه ها سخت است.

شجاعی مهر عنوان کرد: یک کماندار از محل خاصی برای تامین هزینه هایش پشتیبانی نمی شود. اغلب کمانداران هزینه های سالیانه خود را به طور شخصی پرداخت می کنند و این کار را تنها به دلیل علاقه ای که به تیراندازی با کمان دارند انجام می دهند.

کماندار استان آذربایجان شرقی تاکید کرد: باشگاه هایی که در لیگ فعالیت می کنند به طور عمده هزینه های رفت و آمد و اسکان را پرداخت می کنند و مبلغی نیز به عنوان قرارداد در نظر می گیرند که البته مبلغ کمی است با این حال همین که این اسپانسرها در لیگ حضور دارند جای خوشحالی است.

گفتگو : غزل خدام

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=10821

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.