18

پایان مصدومیت ستاره بسکتبال ایران/ دلارام وکیلی : من بازگشته ام ! قوی تر از همیشه!

  • کد خبر : 10937
  • 25 شهریور 1397 - 20:57
پایان مصدومیت ستاره بسکتبال ایران/ دلارام وکیلی : من بازگشته ام ! قوی تر از همیشه!

دلارام وکیلی بازیکن تیم ملی بسکتبال بانوان که مدت ها دور از میادین بوده آماده بازگشت به میادین است. بازیکن 27 ساله و سراسر انگیزه تهرانی هنوز تیم جدیدش را مشخص نکرده اما انتخاب احتمالی اش تیمی تهرانی خواهد بود. شاید هم نزدیک به تهران!

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ؛ دلارام وکیلی ستاره خوشنام بسکتبال ایران سال گذشته درگیر مصدومیت سختی شد و آسیب دیدگی ACL زانوی او سبب شد دلارام نتواند تیم باشگاهی اش پالایش نفت آبادان را در ادامه لیگ تا قهرمانی همراه کند.

با گذشت ماه ها از آن اتفاق ناگوار ، دلارام با انگیزه و جدی ، مهیای بازگشت به زمین بسکتبال است. دلارام وکیلی نشانی از بازیکنی آسیب دیده ندارد و برای حضور در فصل جدید سوپر لیگ بسکتبال زنان ایران روز شماری می کند. دلارام وکیلی در گفتگو با آی دبلیو اسپورتس در این باره صحبت کرده است:

فصل از دست رفته

دی ماه سال 96 بود که دچار آسیب دیدگی شدیدی از ناحیه زانو و اسفند ماه درگیر عمل جراحی شدم و همین مسئله باعث شد تقریبا تمام فصل را از دست بدهم. تقریبا در اردیبهشت تمرینات بدنسازی ام را آغاز کردم و در حال حاضر وارد تمرین با توپ شده ام و مشکلی برای بازی و تمرین ندارم.

تیم جدید؟ تهران یا نزدیک تهران

سال قبل تا پیش از آسیب دیدگی همراه با تیم پالایش نفت آبادان بودم اما امسال قطعا در آبادان نخواهم بود. چند پیشنهاد دارم اما هنوز تصمیمی نگرفته ام. من اهل تهران هستم ، در تهران سکونت دارم و اگر شرایط مناسب باشد بازی در تهران را به سایر نقاط کشور ترجیح می دهم. انتخابم یا تهران و یا شهری در نزدیکی تهران خواهد بود.

نگاه خوش بینانه و متفاوت دلارام به آسیب دیدگی

به نظر من آسیب دیدگی ، حتی می تواند کمک کند که یک بازیکن ، بازگشت قدرتمندتری نسبت به پیش از مصدومیت ، به میادین داشته باشد. بازیکن مصدوم این فرصت را دارد که پس از مصدومیت ، دست به بازسازی جسمانی و آمادگی بدنی خود بزند و برای این که خود را به شرایط ایده آل برساند بیش از پیش تلاش می کند. همه این موارد باعث می شود نسبت به آسیب دیدگی از زاویه ای متفاوت و خوشبینانه نگاه کنیم.

رویای 27 سالگی ؛ شاید لژیونر شدن

27 سال دارم اما همچنان سرشار از انگیزه ام. انگیزه های درونی و بیرونی. هنوز راه های نرفته زیادی باقی مانده. می خواهم دوباره در تیم ملی باشم و برای موفقیت در آسیا بجنگم چه در بسکتبال 5 نفره و چه 3 نفره. ناامیدی معنایی ندارد. حتی به لژیونر شدن هم فکر می کنم.

درهای بسکتبال كشورهاي نزديك ايران نظیر کشورهای عربی و یا تركیه می تواند به روی دختران بسکتبالیست ایران باز شود. این به معنای یک شروع خوب خواهد بود و پس از آن ما می توانیم به حضور در بسکتبال اروپا هم فکر کنیم. بسکتبال زنان ایران رو به پیشرفت است و حضور در میادین بین المللی ، جایگاه همه ما را ارتقا خواهد داد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=10937

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.