16

نگاهی به لیگ برتر تنیس روی میز بانوان ؛ پاییز جذاب تر از همیشه

  • کد خبر : 11020
  • 26 شهریور 1397 - 15:14
نگاهی به لیگ برتر تنیس روی میز بانوان ؛ پاییز جذاب تر از همیشه

فصل جدید لیگ برتر تنیس روی میز بانوان در راه است و تاکنون 9 تیم برای حضور در این رقابت ها اعلام آمادگی کرده اند. این در حالی است که فدراسیون تنیس روی میز می گوید احتمال دارد تعداد تیم ها افزایش یابد. نکته جالب این که تعداد تیم های لیگ بانوان بیش از لیگ مردان است.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ؛ فدراسیون تنیس روی میز در مورد برگزاری فصل جدید لیگ برتر تنیس روی میز بانوان تشکیل جلسه داد و همه چیز برای آغاز فصل جدید لیگ آماده است. 9 تیم برای حضور در لیگ ثبت نام کرده اند اما فدراسیون تنیس روی میز درها را برای ثبت نام تیم های جدید تا زمان قرعه کشی باز گذاشته است.

نامی نو اصفهان ، مس کرمان ، شهرداری شهربابک ، دیجی تندرست ، دانشگاه آزاد اسلامی ، رشد ایرانیان کرج ، مناطق نفت خیز جنوب ، سولدوش و شهرداری ارومیه تیم های حاضر در فصل جدید لیگ تنیس روی میز بانوان هستند.

نامی نو اصفهان فصل گذشته قهرمان لیگ برتر شد و سیاست سرمایه گذاری در ورزش بانوان را با قدرت ادامه می دهد. آن ها امسال هم در تنیس روی میز تیمداری می کنند و پیش بینی می شود ستاره ها را برای تکرار قهرمانی خود جذب کنند.

ندا شهسواری و مریم صامت به همراه صبا صفری نامدار ترین بازیکنان فصل گذشته نامی نو بودند و پیش بینی حفظ آن ها توسط نامی نو می رود. سولدوش تهران نیز که سال گذشته نایب قهرمان لیگ شد امسال هم در لیگ حضور دارد . فاطمه مختار رضایی، شیما صفایی ، شقایق حسین زاده و هلیا اصغری استخوان بندی سولدوش در فصل قبل را تشکیل می دادند و باید دید ترکیب سولدوش تغییری دارد یا خیر.

تیم مناطق نفت خیز جنوب یکی دیگر از تیم های صاحب نام لیگ خواهد بود که پس از مقام سوم سال گذشته امسال هدف های بزرگ تری را دنبال می کند. مهشید اشتری و فاطمه جمالی فر بازیکنان جوان این تیم در فصل گذشته بودند که احتمالا مناطق نفت خیز به دنبال حفظ آن ها خواهد بود.

در ترکیب تیم رشد ورزش ایرانیان البرز نیز شاهد حضور ستاره های استان البرز خواهیم بود و این موضوع ، آن ها را تیمی متکی به نیروهای بومی خود نشان می دهد. اگر مریم فرعی و پریناز حاجیلو همانند سال گذشته در ترکیب این تیم حضور داشته باشند این تیم را در عین جوانی به تیمی پخته تر نسبت به گذشته تبدیل خواهند کرد.

ناب استیل و مس کرمان تیم های دیگر فصل گذشته بودند که ناب استیل برای فصل جدید ثبت نام نکرده اما حضور تیم های تازه مثل دانشگاه آزاد ، شهرداری شهر بابک و شهرداری ارومیه و همچنین دیجی تندرست در لیگ جالب توجه است. این استقبال نویدبخش پاییز و زمستانی جذاب برای پینگ پنگ ایران است.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=11020

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.