والیبال کاپ آسیا / ایران 3 فیلیپین 2 ؛ دختران والیبال ایران متخصص ست پنجم | افرا ورزش | رسانه ورزش زنان ایران
15

والیبال کاپ آسیا / ایران 3 فیلیپین 2 ؛ دختران والیبال ایران متخصص ست پنجم

  • کد خبر : 11029
  • 26 شهریور 1397 - 17:36
والیبال کاپ آسیا / ایران 3 فیلیپین 2 ؛ دختران والیبال ایران متخصص ست پنجم

دومین دیدار تیم ملی والیبال زنان ایران در مسابقات والیبال کاپ آسیا AVC CUP با دومین برد پیاپی تیم والیبال ایران همراه بود . شاگردان جواد مهرگان موفق شدند در یک رالی جذاب فیلیپین را شکست دهند.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ؛ ششمین دوره مسابقات والیبال کاپ آسیا در تایلند ادامه یافت و تیم ملی والیبال بانوان امروز دوشنبه به دیدار فیلیپین رفت و در مسابقه ای به هیچ وجه بازی آسانی نبود توانست 3 بر 2 پیروز شود و امتیازات خود را در جدول گروه سوم به عدد 4 برساند.

دختران والیبال ایران که در مسابقه نخست 3 بر 2 قزاقستان را شکست داده بودند در این بازی با ترکیب اولیه مهسا كدخدا، مهسا صابری، مائده برهاني، شکوفه صفری، شبنم عليخاني، سودابه باقر پور و نگار كياني به عنوان لیبرو به میدان رفتند.

در ست اول هر دو تیم ابتدای بازی پایاپای پیش رفتند اما نخستین وقت فنی با نتیجه ٨٦ به سود ایران گرفته شد. اختلاف امتیاز باعث شد تا مربی فیلیپین با گرفتن وقت اضافه نکات لازم را گوشزد کند اما بازهم بانوان کشورمان با حفظ اختلاف بازی را پیش بردند اما بازیکنان فیلیپین در ادامه با کم کردن اختلاف با نتیجه ٢٩ بر ٢٧ پیروز شدند.

ست دوم بازیکنان ایران شروع خوبی داشتند. با وجود توپ گیری‌های خوب حریف، بازیکنان کشورمان با حمله و دفاع خوب با اختلاف پیش افتادند و توانستند این ست را با نتیجه ٢٥ بر ١٦ به برتری برسند.

ست سوم ، توام با اشتباهات بازیکنان ملی پوش ایران بود. وقت های استراحت کادر فنی ایران بی ثمر بود و فیلیپین این ست را 25 بر 16 به سود خود پایان داد.

در چهارمین ست والیبالیست های ایران کار را خوب آغاز کردند و از حریف فاصله گرفتند. نقش مهسا کدخدا با سرویس های اثربخش در این ست غیر قابل انکار بود و ندا چملانیان عملمرد بسیار خوبی ارائه کرد. دختران والیبال ایران این ست را با امتیاز ٢٥ بر ١٢ پیروز شدند تا کار به تساوی 2 بر 2 کشیده شود.

در ست پنجم نیز تیم ملی والیبال بانوان ایران با ارائه نمایش بهتر توانست  با اختلاف از حریف جلو بیفتد اما فیلیپین هم اختلاف را جبران کرد و شرایط خطرناکی برای دختران ایران ایجاد کرد با این حال حفظ تمرکز در آخرین امتیازات به ایران کمک کرد تا 15 بر 13 برنده شده و در مجموع این مسابقه 3 بر 2 به سود ایران خاتمه پیدا کرد.

سومین مسابقه ایران در مرحله گروهی برابر استرالیا برگزار می شود.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=11029

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.