15

هفته هفتم لیگ برتر فوتسال بانوان/ اولین برد خراسانی‎‌ها ؛ گام محکم نامی نو و پیروزی دشوار حفاری

  • کد خبر : 11495
  • 01 مهر 1397 - 19:45
هفته هفتم لیگ برتر فوتسال بانوان/ اولین برد خراسانی‎‌ها ؛ گام محکم نامی نو و پیروزی دشوار حفاری

هفته هفتم لیگ برتر فوتسال بانوان امروز با پنج بازی پیگیری شد. هیئت فوتبال خراسان رضوی اولین برد فصل را کسب کرد ، نامی نو اصفهان در خانه جدید پیروز شد و تلاش قابل ستایش پویندگان در شیراز برای متوقف کردن صدرنشین ناکام ماند.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ؛ هفته هفتم لیگ برتر فوتسال بانوان صبح امروز با برگزاری 5 بازی به پایان رسید، در این هفته سپید رود تهران با نام جدید پا به میدان گذاشت و تیم‌های انتهای جدولی به مصاف یکدیگر رفتند تا هیئت فوتبال خراسان رضوی اولین برد این فصل از لیگ برتر فوتسال را بدست آورد؛ همچنین استقلال ساری در این هفته استراحت کرد و با یک امتیازی که داشت با توجه به نتایج این هفته در انتهای جدول قرار گرفت.

هیئت فوتبال خراسان رضوی 4 دریژنو فرخ شهر 1 ؛ اولین برد خراسانی‎‌ها بعد از 6 هفته ناکامی

تیم هیئت فوتبال خراسان رضوی که تا پیش از آغاز دیدار هفته هفتم بدون امتیاز در انتهای جدول رده بندی قرار گرفته بود، پس از شش هفته ناکامی به شکست های خود در خانه پایان داد و با پیروزی مقابل مهمان خود سه پله صعو کرد و در رده نهم جدول قرار گرفت.

دومین میزبانی هیئت فوتبال خراسان رضوی با سه امتیاز شیرین، تلخی هفته‌ها ناکامی را از بین برد هرچند این دیدار پر برخورد با اشک‌های کاپیتان دریژنو پایان یافت اما شادی و امید را به خراسان برد تا با انگیزه بیشتری لیگ را دنبال کنند.

مریم رضاپور کاپیتان هیئت فوتبال خراسان رضوی که در دو بازی گذشته عملکرد قابل توجهی داشت در این دیدار هرچه به سمت دروازه شلیک کرد با در بسته مواجه شد او حتی پنالتی را در ابتدای نیمه دوم از دست داد تا روز بدش را تکمیل کند.

در آن سوی میدان کاپیتان دریژنو در دقایق پایانی نیمه نخست در حالی که دوازه بان از دروازه خارج شده بود برای نجات تیم با دست مانع ورود توپ به دروازه شد او بااین خطا علاوه بر کارت قرمزی که دریافت کرد گل دوم را به هیئت فوتبال خراسان رضوی هدیه داد. بازیکن با تعصب دریژنو که خود را مقصر شکست تیمش می‌دانست در انتهای بازی با چشمهای پر از اشک سالن را ترک کرد.

از دیگر  نکاتی که می‌توان در این بازی به آن اشاره کرد گلزنی رویا کلاتی بعد از دو هفته در لیگ برتر بود. او در این بازی نقش کلیدی داشت علاوه بر دو گلی که به ثمر رساند در گل اول تاثیر گذار بود و با پاس زیبایی که داد شرایط گلزنی را برای هم تیمی خود فراهم کرد؛ مبینا بزمی و بهناز افشار نیز دیگر گلزنان هیئت فوتبال خراسان رضوی بودند.

نامی نواصفهان 8 پارس آرا شیراز 1 ؛ پیروزی نامی نو در گام اول 

سپیدرود تهران بعد از کشمکش های فراوان با نامی جدید به اصفهان رسید تا در هفته هفتم نامی نو اصفهان متولد شود. این تیم در اولین بازی خود به عنوان نماینده اصفهان برد پرگلی را رقم زد تا شکست فینال نیم فصل را فراموش کند.

پارس آرا شیراز  که نتایج قابل قبولی را از ابتدای فصل کسب کرده در این بازی تنها توانست از 8 گلی که دریافت کرده بود یکی از آنها را جبران کند و بعد از دیگر همشهری خود در رده پنجم قرار گرفت پرستو کهن تنها گلزن نماینده شیراز بود.

میزبان اصفهانی در همان نیمه اول با چهار گل از حریف خود پیش افتاد و در نیمه دوم نیز همانند نیمه اول با چهار گل تفاضل گل خود را به مثبت 38 رساند و عنوان بهترین خط حمله لیگ را تا این هفته به نام خود ثبت کند؛ سارا شیربیگی و نسترن مقیمی در این بازی هتریک کردند و مرضیه توفیقی نسب و رقیه صومعه هرکدام یک گل برای نامی نو اصفهان به ثمر رساندند.

پالایش نفت آبادان 1 مس رفسنجان 1 ؛ زور آبادانی‌ها به مهمان نرسید

پالایش نفت آبادان که شرایط متعادلی در میانه جدول دارد با دو تساوی، دو برد و دو باخت در رده هفتم رده بندی قرار گرفته است، آبادانی ها صبح امروز در سال 17 شهریور این شهر به مصاف مس رفسنجان رفتند.

عاطفه عابدی تک گل پالایش نفت را به ثمر رساند و فاطمه اعتدادی با گل خود یک امتیاز از میزبان برای مس رفسنجان به ارمغان آورد تا مس دست خالی به رفسنجان بازنگردد.

پالایش نفت آبادان که هفته گذشته نیز در رشت با شکست روبه رو شده بود حساب ویژه‌ای روی این بازی باز کرده بود تا با کسب حداکثر امتیاز این بازی اختلاف را با بالانشینان کم کند که در رسیدن به این هدف موفق نبود و در زورآزمایی با مهمان به برابری رسید. آن ها توان جنگیدن برای قهرمانی را از دست داده اند.

پویندگان صنعت فجر شیراز 3 شرکت ملی حفاری ایران 4 ؛ پیروزی صدرنشین در رقابتی نزدیک

ملی حفاری صدرنشین این روزهای لیگ برتر که تمامی بازی های خود را با اختلاف گل بالایی به پیروزی می‌رسید در تقابل با نماینده شیراز تنها توانست با اختلاف یک گل برنده شود.

پویندگان صنعت فجرشیراز در بازی گذشته شکست را برای خود به پیروزی مبدل کرده بود ودر این هفته ها نشان داده رقیب سرسختی به شمار می‌آید در این دیدار نتوانست از پس تجربه زیور بابایی برآید و بازی را در خانه واگذار کرد تا همچنان ملی حفاری یکه تاز لیگ 97 باشد.

الهام عسگری 2 گل و زهرا احمدزاده یک گل برای پویندگان به ثمر رساندند و برای آبروی تیمشان در خانه جنگیدند؛ سحر پاپی با 2 گل و فاطمه پاپی و الهام عنافجه هر کدام یک گل برای ملی حفاری اهواز به ثمر رساندند.

از نکاتی که می‌توان در این بازی اشاره کرد یک دقیقه سکوت در ابتدای بازی به احترام شهدای روز گذشته اهواز در حادثه تروریستی بود؛ بازیکنان پویندگان صنعت فجر نیز با بنر تسلیت وارد میدان شدند.

دختران کویر مس کرمان 5 شهرداری رشت 1 ؛ ارژنگی و کریمی نسب، پرچمداران کرمان

دختران کویر کرمان در هفته هفتم لیگ برتر فوتسال بانوان به مصاف شهرداری رشت رفت که دوهفته ای است سرمربی خود معصومه جهانچی را به دلیل همراهی تیم ملی فوتبال نوجوانان دختر در مسابقات مقدماتی قهرمانی آسیا در اختیار ندارد.

دختران کویر کرمان با حضور مهره های کلیدی و ملی پوش نیز تیم قدرتمندی را راهی لیگ برتر کرده و تا به اینجای لیگ شرایط خوبی را رقم زده و توانسته  با 13 امتیاز در رده سوم جدول رده بندی قرار بگیرد.

مریم حکمتی تک گل شهرداری را وارد دروازه دختران کویر کرد و فاطمه ارژنگی و نجمه کریمی نسب هرکدام دو گل و مهسا ایرانمش یک گل به شهرداری رشت زدند تا از نبود سرمربی حریف بیشترین استفاده را برده باشند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=11495

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.