درباره پدیده ایلامی تیراندازی جهان: من‏،‎ آرمینا 16 سال دارم! | افرا ورزش | رسانه ورزش زنان ایران
13

درباره پدیده ایلامی تیراندازی جهان: من‏،‎ آرمینا 16 سال دارم!

  • کد خبر : 11513
  • 01 مهر 1397 - 19:12
درباره پدیده ایلامی تیراندازی جهان: من‏،‎ آرمینا 16 سال دارم!

گاهی برای ظهور یک پدیده خاص و بی نظیر در یک رشته بی نظیر ، یک کشور باید ده ها سال و شاید بیشتر منتظر بماند اما برای ایران و رشته تیراندازی ، زمان موعود همین حالاست و آرمینا صادقیان ، چشم ها را به خود خیره کرده.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ‎ ، نام آرمینا صادقیان مدت زیادی نیست که بر سر زبان ها افتاده اما آرمینا برای مطرح کردن نام خود به عنوان یک ستاره تازه ، زمان زیادی نیاز نداشت.

او به سرعت همه چیز را تسخیر کرد. عناوین ، تیم ملی و دل ها را. باور کردنی نیست که ستاره تیراندازی ایران و البته پدیده تیراندازی تفنگ بادی جهان یک دختر 16 ساله از استانی مرزی و محروم باشد.

اگر از اهالی ورزش ایران که فقط از آرمینا و موفقیت های او در تیراندازی ، مطالبی کلی و مبهم را شنیده اند بخوانید که زادگاه او را پیش بینی کنند بعید است ایلام جایی در بین 20 پبش بینی اول آن ها هم داشته باشد.

برای استانی که همواره درگیر محدودیت های خود به عنوان استانی مرزی و محروم بوده ، ظهور یک پدیده بین المللی برای سال های طولانی سر آن ها را در ورزش ایران بالا نگاه خواهد داشت.

داستان آرمینا پیچیده نیست. او در زمان مناسب در مکان مناسب قرار گرفت. وقتی 10 ساله بود برای اولین بار در در مهر ماه سال 91 یک دوره آموزشی شرکت کرد ، به آن علاقمند شد و استعداد نابش را به نمایش گذاشت.

شگفت انگیز بود که اسفند ماه سال 93 با موفقیت در انتخابی تیم ملی توانست ملی پوش شود. به سرعت رشد کرد ، در میادین مختلف آسیایی و جهانی شرکت کرد ، رکوردهای فوق العاده ای برای سن خود برای جای گذاشت و در نهایت در 16 سالگی به عنوان جوان ترین عضو کاروان ایران به بازی های آسیایی جاکارتا رفت.

تردیدی نداشته باشید که این تازه آغاز یک ستاره است. هدف آرمینا این است که در بازی های المپیک 2020 زمانی که 18 ساله شده بتواند شرکت کند و بدرخشد.  با حسابی سرانگشتی در مورد سن و سال او ، می توان امیدوار بود که آرمینا صادقیان بتواند 4 دوره بازی های آسیایی و 3 یا 4 دوره المپیک را تجربه کند. تصورش را بکنید. اگر به این عناوین برسد می تواند به یکی از مشاهیر ورزش ایران تبدیل شود.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=11513

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.