18

کاهش 60 درصدی بودجه نفت و گاز / صمیمی : برای نباختن فقط 30 ثانیه دیگر نیاز داشتیم

  • کد خبر : 11629
  • 03 مهر 1397 - 17:37
کاهش 60 درصدی بودجه نفت و گاز / صمیمی : برای نباختن فقط 30 ثانیه دیگر نیاز داشتیم

اعظم صمیمی سرمربی تیم هندبال نفت و گاز گچساران می گوید بودجه تیم هندبال بانوان گچساران 60 درصد کاهش پیدا کرده است. او همچنین می گوید اگر بازی تیمش برابر چمران لارستان 30 ثانیه دیگر ادامه پیدا می کرد تیمش لارستان را با امتیاز ترک می کرد.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ‎ ، در چهارمین هفته از لیگ برتر هندبال تیم نفت و گاز گچساران در یک بازی نزدیک در لارستان 31 بر 32 مغلوب شهید چمران شد و موج تلاش این تیم برای جبران نتیجه ، چیزی نمانده بود که باعث توقف لارستان در خانه شود.

اعظم صمیمی مسئول فنی تیم نفت و گاز گچساران پس از این بازی در گفتگو با آی دبلیو اسپورتس اظهار کرد: در شکست ما برابر شهید چمران در لارستان ، کم تجربگی اغلب بازیکنان ما اثر بسزایی داشت و حتی باتجربه ها هم بازی خود را ارائه نکردند. فکر می کنم ما خیلی دیر و در اواخر نیمه نخست متوجه شدیم که گل زدن سخت نیست و بخش زیادی از زمان نیمه اول را از دست دادیم.

او افزود: در نیمه دوم بازگشت خوبی به بازی داشتیم و اگر 30 ثانیه دیگر برای ادامه بازی فرصت داشتیم بازنده میدان را ترک نمی کردیم. این عزم برای بازگرداندن نتیجه در برابر تیم پر مهره چمران قابل ستایش بود.

مربی تیم نفت و گاز گچساران در مورد لغو حضور در مسابقات هندبال باشگاه های آسیا گفت: علت اصلی لغو اعزام ما به مسابقات هندبال باشگاه های آسیا مخالفت وزارت نفت بود. وزارت نفت بر اساس یک دستور العمل کلی خواستار کاهش هزینه ها شده و ما حتی در صورت نهایی شدن اعزام هم نمی توانستیم به ارز دولتی دسترسی داشته باشیم و تامین مخارج با ارز آزاد امکانپذیر نبود.

صمیمی اضافه کرد: هزینه های حضور تیم نفت و گاز گچساران در مسابقات باشگاه های آسیا از مدت ها قبل محاسبه شده بود اما زمانی که نرخ دلار به طور مداوم افزایش پیدا می کرد محاسبات بر هم ریخت و برآورد هزینه ، چند برابر شد.

مربی تیم نفت و گاز گچساران با بیان این که بودجه امسال ما 40 درصد بودجه سال 96 است گفت: ما فقط توانسته ایم تیم را حفظ کنیم و مانع از نابودی تیم هندبال شویم. زمانی که بودجه شما 60 درصد کاهش می یابد چطور می توانید دستمزد پرداخت کنید و برنامه جدی برای قرار گرفتن در برابر تیم های پر هزینه داشته باشید؟ بازیکنان ما ایثار می کنند و همه ما به خاطر عشق به هندبال و با حداقل هزینه این تیم را سرپا نگه داشته ایم.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=11629

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.