15

ایران 3 روسیه 4 ، شکست دختران فوتسالیست در تهران

  • کد خبر : 1174
  • 29 بهمن 1396 - 18:57
ایران 3 روسیه 4 ، شکست دختران فوتسالیست در تهران

تیم ملی فوتسال زنان ایران امروز در دیداری تدارکاتی در تهران برابر تیم ملی روسیه شکست خورد

به گزارش iwsports تیم های ملی فوتسال زنان ایران و روسیه امروز در سالن شهید چمران تهران یک بازی دوستانه برگزار کردند که این بازی با شکست ایران همراه بود.

در این مسابقه سرخپوشان ایران در جدال برابر روس ابتدا با 2 گل آرزو صدقیانی زاده از روی نقطه پنالتی و نسیمه غلامی پیش افتادند اما روسیه پیش از پایان نیمه نخست بازی را به تساوی کشاند.

در نیمه دوم شاگردان شهرزاد مظفر در تیم ملی ایران نتوانستند از موقعیت های خود به نحو احسن استفاده کنند و در نهایت 4 بر 3 بازنده شدند. گل سوم ایران را هم آرزو صدقیانی زاده به ثمر رساند

این مسابقه ، دومین بازی تیم ملی ایران برابر روسیه در سفر روس ها به تهران بود که در بازی اول دو تیم ایران حریف خود را شکست داده بود.

در بازی امروز ، تیم ملی روسیه پذیرفت با حجاب به میدان برود و به همین دلیل مسابقه دو تیم به صورت اینترنتی از سوی فدراسیون فوتبال ایران بر روی یک سایت خدمات دهنده اینترنتی پخش شد.

همچنین برخلاف دیدار اول دو تیم که بازیکنان روس بدون حجاب و با لباس استاندارد به میدان رفته بودند ، در بازی دوم اجازه عکاسی به عکاسان داده شد.

حضور باران کوثری بازیگر مطرح سینما در بازی امروز مورد توجه رسانه ها قرار گرفت. در ویدیویی که از وی پخش شده کوثری پس از گل ایران در حال شادی و فریاد است.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=1174

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.