15

مهسا یزدانی : تاسیسات دریایی مدعی تکرار قهرمانی لیگ هندبال است

  • کد خبر : 11983
  • 10 مهر 1397 - 9:08
مهسا یزدانی : تاسیسات دریایی مدعی تکرار قهرمانی لیگ هندبال است

اگر چه تیم شهید چمران لارستان گزینه اصلی برای قهرمانی در فصل جاری لیگ برتر هندبال بانوان به نظر می رسد اما مهسا یزدانی بازیکن تیم تاسیسات دریایی می گوید تاسیسات برای تکرار قهرمانی عزمی جدی دارد.

مهسا یزدانی در گفتگو با پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس اظهار کرد: تاسیسات تا به این مقطع از فصل عملکرد خوبی داشته و باید تلاش کنیم بیشتر پیشرفت کنیم. با توجه به این که سرمربی جوانی داریم و چند بازیکن جوان جذب کرده ایم به نسبت آن چه در اختیار داریم نتایج خوبی کسب کرده ایم .

او اضافه کرد: البته حضور بازیکنان باتجربه نقش بسیار مهمی در پیروزی های تیم تاسیسات دریایی از ابتدای فصل داشته است. ما بازیکنانی در اختیار داریم که توانایی تصمیم گیری و عملکرد مثبت در شرایط دشوار هر بازی را دارند و این برای تاسیسات ، امتیاز بزرگی است.

بازیکن تیم هندبال تاسیسات دریایی تهران گفت: تاسیسات دریایی مدعی تکرار قهرمانی لیگ هندبال است و می خواهیم متحد و یکدل و با آرامش پیش برویم. چمران لارستان تیم قدرتمندی دارد و تیم های دیگر هم از کیفیت خوبی برخوردار هستند به طوری که لیگ ، تیم ضعیف ندارد اما این موضوع تغییری در هدف ما ایجاد نمی کند.

یزدانی از عملکرد شخصی اش در لیگ جاری نیز صحبت کرد و گفت:  هدف شخصی من ، همواره پیشرفت گام به گام  و عملکرد بهتر نسبت به فصل گذشته بوده است. پختگی و پرهیز از حرکت روی یک مسیر یکنواخت فنی ، هدفی است که دنبال می کنم و بازخوردی که از دیگران دریافت می کنم نشان می دهد به هدفم نزدیک هستم. در ورزش حرفه ای ، حق توقف ندارید و باید همیشه انگیزه های خودتان را حفظ کنید.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=11983

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.