15

انتخابی تیم ملی کاراته امید/ شنه کاظمی و شبنم واحدی به اردوی نهایی رسیدند

  • کد خبر : 12090
  • 12 مهر 1397 - 16:07
انتخابی تیم ملی کاراته امید/ شنه کاظمی و شبنم واحدی به اردوی نهایی رسیدند

مسابقات انتخابی انتخابی تیم ملی کاراته امید دختر امروز پنج شنبه 12 مهر برگزار شد و 5 کاراته کای برتر این مسابقات مشخص شدند تا بدین ترتیب فهرست 10 نفره نهایی اردوی تیم ملی امید تکمیل شود.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ؛ مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته بانوان در رده سنی امید امروز پنج شنبه 12 مهر در سالن شهید کبگانیان تهران برگزار شد و در پایان این رقابت ، 5 کاراته کا در اوزان مختلف به جمع 5 نفر اردونشین از قبل مشخص شده پیوستند.

تیم ملی کاراته امید قرار است در مسابقات کاراته وان شانگهای در چین شرکت کند و اکنون از میان 10 کاراته کای حاضر در اردو در هر وزن یک نفر راهی کاراته وان چین می شود. دور انتخابی این مسابقات با حضور افسانه باقری نایب رئیس فدراسیون کاراته برگزار شد و لاله صمدی سرمربی تیم ملی امید از نزدیک این مسابقات را زیر نظر داشت.

در دسته منهای 50 کیلوگرم، صدیقه شاهرخی، در وزن منهای 55 کیلوگرم، فاطمه سعادتی، در وزن منهای 61 کیلوگرم، مینا یوسفی، در وزن منهای 68 کیلوگرم، دنیا فولادسنجی و در وزن به اضافه 68 کیلوگرم شنه کاظمی نفرات برتر دور انتخابی بودند.

پیش از این 5 کاراته کا از جمله سارا بهمن یار در منهای 50  و آویشن باقری در منهای 55 کیلوگرم، کاراته کاهای خوشنام ملی به همراه آتوسا رضایی جو در منهای 61، شقایق واحدی در منهای 68 و شبنم واحدی در به اضافه 68 کیلوگرم اردونشین شده بودند.

به گفته لاله صمدی مربی تیم ملیل کاراته امید ، 10 کاراته کای باقی مانده در اردو(در هر وزن 2 نفر) تا روز سه شنبه 17 مهرماه در اردوی آماده سازی باقی خواهند ماند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=12090

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.