21

سحر پاپی و امید به خانم گلی لیگ فوتسال ؛ اگر بدشانسی اجازه دهد!

  • کد خبر : 12195
  • 14 مهر 1397 - 4:06
سحر پاپی و امید به خانم گلی لیگ فوتسال ؛ اگر بدشانسی اجازه دهد!

سحر پاپی بازیکن گلزن تیم فوتسال حفاری خوزستان امیدوار است امسال طلسم بدشانسی هایش در راه کسب عنوان بهترین گلزن لیگ برتر فوتسال بانوان را بشکند و برای نخستین بار این عنوان را به دست بیاورد.

سحر پاپی در گفتگو با پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ؛ پس از پیروزی حفاری خوزستان برابر هیئت خراسان رضوی در هفته نهم لیگ برتر فوتسال بانوان در مشهد گفت: خدا را شکر وضعیت تیم حفاری خوب است هدفمان این است که با صدرنشینی نیم فصل را به اتمام برسانیم، بازیکنان در آماده‌ترین وضعیت قرار دارند و این برای همه ما که به دنبال قهرمانی لیگ هستیم خوشحال کننده است.

بازیکن تیم ملی حفاری ایران از هدفش برای رسیدن به عنوان خانم گلی لیگ فوتسال گفت و ادامه داد: چند سالی است در لیگ برتر حضور دارم‌ و هر فصل تلاش کردم که عنوان خانم گلی را بدست آورم اما با بدشانسی مواجه می شوم؛ اما امسال تمام تلاشم را انجام میدهم تا به این عنوان دست پیدا کنم.

نفر سوم جدول گلزنان لیگ برتر فوتسال بانوان درباره حضور فرشته کریمی در ایتالیا عنوان کرد: ما قبل از فرشته کریمی پیشنهاد خارج از کشور زیاد داشتیم که از جمله این بازیکنان می‌توان به فهیمه زارعی اشاره کرد، حالا فرشته کریمی راه را برای دیگر بچه‌ها باز کرد؛ امیدوارم همه بتوانیم لژیونر شدن‌ را تجربه کنیم.

پاپی گفت: لژیونر شدن موقعیت خوبی است و در پیشرفت فنی و مالی بازیکنلن تاثیر بالایی دارد؛ بازیکنان خوبی در لیگ ایران داریم که باید این مستعدین شناسایی شوند. لیگ برتر فوتسال ایران از نظر فنی سطح بالایی دارد اما کمبود اسپانسر بسیاری از بازیکنان و مربیان را از ادامه فعالیت حرفه ای در فوتسال ناامید می کند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=12195

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.