10

هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال بانوان ؛ پیروزی مدعیان/ بم و سیرجان امیدهای قهرمانی

  • کد خبر : 1223
  • 30 بهمن 1396 - 19:48

هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال زنان ایران در حالی به پایان رسید که هر 4 تیم مربع قهرمانی این هفته پیروز شدند و حالا بم و سیرجان امیدهای اول قهرمانی محسوب می شوند.

به گزارش IWSPORTS ، شهرداری بم در هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال زنان توانست با یک پیروزی قاطع صدرنشینی خود را در لیگ برتر تثبیت کند.

شاگردان مرضیه جعفری توانستند در دیدار برابر استقلال خوزستان در ورزشگاه فجر بم با 6 گل حریف بحران زده خود را شکست دهند تا آبی های اهواز در شرایطی که وضعیتی بحرانی از نظر مالی و پشتیبانی دارند شکستی قابل پیش بینی را متحمل شوند.

زهرا قنبری ستاره بازی بود و در ادامه روزهای خوبش در هفته های اخیر هت تریک کرد. نرگس کوهستانی ، پروین فرهادی و سمانه چهکندی دیگر گل های تیم شهرداری بم را به ثمر رساندند.

در یکی از بازی های مهم دیگر هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال زنان، شهرداری سیرجان هم در تهران با هت تریک سارا ظهرابی و الهام عنافجه و یک گل از ملیکا متولی توانست 7 بر صفر آذرخش تهران را در هم بکوبد. سیرجان با این پیروزی حالا فقط 3 امتیاز کمتر از شهرداری بم دارد.

شهرداری بم و شهرداری سیرجان در هفته نوزدهم در سیرجان با هم دیدار می کنند و اگر شهرداری سیرجان بتواند شهرداری بم را شکست دهد به صدر جدول می رسد و در غیر این صورت از قهرمانی دور خواهد شد.

در اصفهان ، در 2 بازی همزمان هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال زنان در این شهر سپاهان 4 بر 2 منتخب فارس را شکست داد و ذوب آهن برابر خیبر خرم آباد 2 بر صفر پیروز شد. در ورزشگاه صفاییه ، سپاهان توانست با هت تریک هاجر دباغی و یک گل از مریم رهیده با ضربه سر برنده بازی شود. هانیه خداپرستی و الهام انصاری هم برای منتخب فارس گلزنی کردند.

در زمین چمن استاد بهرام عاطف نیز ذوب آهن توانست در یک بازی برتر و قاطع در شرایطی که روی دروازه خیبر خیمه زده بود با 2 گل از زهره سربالی و نرگس زهری پیروز شود و چهارمین برد پی در پی را به دست بیاورد.

پالایش گاز ایلام که به ارومیه رفته بود حریف بنفش پوش خود را غافلگیر کرد و با تک گل مرضیه نیکخواه برنده بازی شد. پارس جنوبی بوشهر هم 3 بر صفر بازنده بازی با راه یاب ملل سنندج شد.

امیدهای قهرمانی

هر تیم 4 بازی دیگر تا پایان فصل دارد و چند بازی مهم برای تعیین قهرمان باقی مانده است. تقابل شهرداری بم و شهرداری سیرجان در هفته نوزدهم در سیرجان می تواند تکلیف خیلی از ابهامات را روشن کند. شهرداری بم البته یک بازی بسیار مهم در بم برابر راهیاب ملل سنندج را هم در پیش خواهد داشت.

راه یاب ملل سنندج در خانه باید با سپاهان مسابقه دهد و یک بازی مهم هم بین شهرداری سیرجان و سپاهان در اصفهان برگزار می شود. این یعنی ، بازی هایی سراسر جذابیت و حساسیت در پیش است و برای تعیین قهرمان زود است گرچه شهرداری بم بدون تردید وضعیت بهتری نسبت به بقیه دارد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=1223

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.