13

جام جهانی بسکتبال 3 نفره زیر 23 سال/ پایان راه ایران با شکست برابر اوکراین

  • کد خبر : 12293
  • 16 مهر 1397 - 2:22
جام جهانی بسکتبال 3 نفره زیر 23 سال/ پایان راه ایران با شکست برابر اوکراین

پرونده حضور تیم ملی بسکتبال 3 نفره زیر 23 سال بانوان ایران در مسابقات جهانی چین در حالی بسته شد که تیم آزاده زمان پور با سربلندی تورنمنت را در یک چهارم نهایی ترک کرد.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ؛ رقابت های بسکتبال 3 نفره دختران زیر 23 سال جهان با حضور 20 تیم در 4 گروه 5 تیمی در چین برگزار می شود و اکنون مرحله یک چهارم نهایی خود را پشت سر گذاشته اما در نیمه نهایی دیگر خبری از نام ایران نخواهد بود.

تیم ملی ایران با 3 برد و یک باخت از مرحله گروهی به دور حذفی صعود کرد اما امروز یکشنبه 15 مهر در دیدار مرحله یک چهارم نهایی برابر تیم قدرتمند اوکراین 8 بر 21 بازنده شد و نتوانست به جمع 4 تیم برتر جهان برسد.

شیدا شجاعی، ناهیده اسدی، مائده پورحیدر و سمیه ثابت زاده ترکیب تیم ملی بسکتبال ایران در این مسابقات را تشکیل دادند. ایران در مرحله گروهی تنها به چین باخته بود و به عنوان تیم دوم به یک چهارم نهایی رسید.

تیم های آندورا ، سری لانکا و مالزی تیم هایی بودند که برابر ایران شکست خوردند اما روسیه و اوکراین برابر ایران برنده بودند. این به معنای پایانی قابل قبول برای تیم بسکتبال 3 نفره زیر 23 سال در چین است به خصوص این که ایران برای نخستین بار در این مسابقات شرکت می کند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=12293

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.