18

پارا آسیایی جاکارتا / زهرا نعمتی فینالیست تیراندازی با کمان شد

  • کد خبر : 12295
  • 16 مهر 1397 - 9:14
پارا آسیایی جاکارتا / زهرا نعمتی فینالیست تیراندازی با کمان شد

در ادامه بازی های پارا آسیایی جاکارتا ، زهرا نعمتی کماندار کشورمان موفق شد به دیدار نهایی راه یابد و خود را به یک قدمی کسب مدال طلای این مسابقات برساند.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ؛ بازی های پارا آسیایی جاکارتا امروز دوشنبه 16 مهر ادامه پیدا کرد و شرکت کنندگان در رشته تیراندازی با کمان ریکرو مسابقات خود را برگزار کردند.

در رقابت های برگزار شده ، زهرا نعمتی کماندار کشورمان پس از این که در دور نخست با قرعه استراحت مواجه شد در مرحله یک هشتم نهایی به دیدار حریفی از کامبوج رفت و او را شکست داد و سپی در مرحله یک چهارم نهایی با برتری بر کماندار تایلندی به نیمه نهایی رسید.

زهرا نعمتی در نیمه نهایی 6 بر صفر از سد حریفی از کره جنوبی عبور کرد و بدین ترتیب روز چهارشنبه 18 مهر در دیدار فینال مسابقه خواهد داد و اگر پیروز شود مدال طلا را بر گردن می آویزد. زهرا نعمتی در بازی های آسیایی جاکارتا در اتفاقی عجیب به دلیل حضور نداشتن در محل مسابقه خود ، شانس مدال را از دست داده بود.

تعمتی یکی از گزینه های جدی برای کسب طلا در بین ورزشکاران زن اعزامی به پارا آسیایی به شمار می رود. کادر فنی تیم تیراندازی با کمان پیش از اعزام او به جاکارتا از وضعیت آمادگی نعمتی ابراز رضایت کرده بودند.

همچنین پیش از این در مسابقات روز اول ، در کامپوند بانوان راضیه شیرمحمدی دهم و سمیه عباس پور یازدهم شدند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=12295

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.