پارا آسیایی جاکارتا/ دومین مدال طلا برای ساره جوانمردی ؛ سمیرا ارم نقره گرفت | افرا ورزش | رسانه ورزش زنان ایران
13

پارا آسیایی جاکارتا/ دومین مدال طلا برای ساره جوانمردی ؛ سمیرا ارم نقره گرفت

  • کد خبر : 12449
  • 17 مهر 1397 - 12:59
پارا آسیایی جاکارتا/ دومین مدال طلا برای ساره جوانمردی ؛ سمیرا ارم نقره گرفت

در سومین روز از بازی های پارا آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ در اندونزی ، ۲ مدال دیگر برای تیراندازی ایران به دست آمد و ساره جوانمردی دومین مدال طلای خود از این مسابقات را دشت کرد و سمیرا ارم پشت سر او به مدال نقره دست یافت.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ؛ روز سوم بازی های پارا آسیایی جاکارتا در اندونزی امروز سه شنبه ۱۷ مهر برگزار شد و طی مسابقات رشته تیراندازی ساره جوانمردی مدال طلای تپانچه بادی ۱۰ متر را کسب کرد و سمیرا ارم نقره ای شد.

در مرحله مقدماتی تیراندازی تپانچه ۱۰ متر ، ۳ تیرانداز ایران شامل سمیرا ارم ، ساره جوانمردی و عالیه محمودی حضور داشتند که هر ۳ نفر موفق شدند جواز حضور در فینال کلاس اس اچ وان را از آن خود کنند.

در مسابقه فینال ، در مصاف ساره جوانمردی و سمیرا ارم برای کسب طلا ساره توانست با امتیاز ۲۳۷.۶ به مقام قهرمانی پارا آسیایی برسد و ارم صاحب نقره شد. سحر الشبانی ، تیرانداز عراقی به مدال برنز رسید و عالیه محمودی ، سومین نماینده ایران در فینال هشتم شد.

دومین مدال طلا برای ساره جوانمردی ، ۲۴ ساعت پس از کسب اولین مدال طلای او در پارا آسیایی جاکارتا در تپانچه ۵۰ متر به دست آمد. طلای امروز ساره جوانمردی با توجه به تغییراتی که در نحوه محاسبه رکوردها صورت گرفته به رکورددار شدن او در آسیا انجامید.

پیش از این ، رقیه شجاعی نیز در روز دوم بازی های پارا آسیایی جاکارتا در ماده تفنگ بادی ایستاده صاحب مدال طلا و رکورددار آسیا شد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=12449

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.