یادداشت همسر ساره جوانمردی: کسب طلا به لطف بی مهری مسئولان... | افرا ورزش | رسانه ورزش زنان ایران
23

یادداشت همسر ساره جوانمردی: کسب طلا به لطف بی مهری مسئولان…

  • کد خبر : 12452
  • 17 مهر 1397 - 13:14
یادداشت همسر ساره جوانمردی: کسب طلا به لطف بی مهری مسئولان…

علی پارسایی ، همسر ساره جوانمردی پس از کسب دومین مدال طلای ساره جوانمردی در بازی های پارا آسیایی جاکارتا در یادداشتی کوتاه ، از بی مهری مسئولان ورزشی استان فارس سخن گفته است.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ؛ علی پارسایی همسر ساره جوانمردی که در مسیر موفقیت های ورزشی ساره یاور همیشگی او بوده ، پس از این که جوانمردی امروز دومین مدال طلای خود در بازی های پارا آسیایی جاکارتا را نیز به دست آورد در یادداشتی چنین نوشته است:

“ساره جوانمردی دیگر یک قهرمان نیست.  او امروز در آسیا و دنیا به عنوان یک اسطوره و شاید پدیده ای تکرار نشدنی ظاهر شد. او سال ها است که طلای آسیا و جهان را یدک می کشد و مدال هایش برای رقبای او دست نیافتی شده.

او در پهلوانی نیز گوی سبقت را ربود و در همین سال گذشته با پرافتخارترین مدالش که بوی جوانمردی و از خودگذشتگی می داد به کمک هم وطنان زلزله زده اش شتافت. آری او امروز دومین مدال طلایش را کسب کرد تا دل مردمان سرزمینش را شاد کند و دعای خیر مردم ایران که همیشه پشت سرش بوده را مستجاب کند.

ساره امروز به لطف بی مهری مسئولان استان (فارس) و شهر محل زندگیش (شیراز) بر بام آسیا ایستاد تا فعل خواستن توانستن است را در هر شرایطی به رخ رقبایش بکشد.

درود بر بانو و اسطوره تیراندازی ایران زمین ساره جوانمردی

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=12452

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.