تیراندازی قهرمانی کشور/ نرجس امامقلی نژاد در صدر ؛ نجمه خدمتی آفتابی شد! | افرا ورزش | رسانه ورزش زنان ایران
14

تیراندازی قهرمانی کشور/ نرجس امامقلی نژاد در صدر ؛ نجمه خدمتی آفتابی شد!

  • کد خبر : 12470
  • 17 مهر 1397 - 18:28
تیراندازی قهرمانی کشور/ نرجس امامقلی نژاد در صدر ؛ نجمه خدمتی آفتابی شد!

رقابت های تیراندازی تفنگ بادی قهرمانی کشور در بخش تفنگ بادی امروز برگزار شد و نرجس امامقلی نژاد در حالی توانست به مقام قهرمانی برسد که نشان داد همچنان دود از کنده بلند می شود. نجمه خدمتی هم بالاخره در بین نفرات برتر آفتابی شد.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ؛ رقابت های تیراندازی قهرمانی کشور در تفنگ بادی امروز سه شنبه ۱۷ مهر در سالن 80 خط مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد و تیراندازانی از سراسر کشور در این رقابت ها حضور داشتند.

حضور چهره های شناخته شده تیراندازی زنان ایران به این مسابقات قوت بخشید و در نهایت یکی از این چهره های شناخته شده موفق شد قهرمانی را از آن خود کند. نرجس امامقلی نژاد در ۳۴ سالگی همچنان انگیزه و توان فنی خود را حفظ کرده است.

دارنده اولین مدال ایران در ادوار مسابقات قهرمانی آسیا در این رقابت ها گوی سبقت را از سایرین ربود و قهرمان شد. مورد دیگر حضور نجمه خدمتی در جمع برترین ها بود و پس از مدت ها نامی از نجمه خدمتی در بین برترین ها شنیده شد.

خدمتی که در بازی های آسیایی جاکارتا عملا در نقش یک توریست به جاکارتا رفت و پس از آن در مسابقات قهرمانی جهان در کره جنوبی هم نتیجه خاصی نگرفت در این رقابت ها به نمایندگی از استانش ، خراسان جنوبی مسابقه داد و دوم شد.

مریم سلیمی از کرمانشاه نفر سوم این مسابقات بود گرچه در این رقابت ها بسیاری از چهره های ملی غایب بودند و امامقلی نژاد و خدمتی با حضور در این رقابت ها ، اعتبار دوچندانی به مسابقه ای دادند که با تلاش و همت فدراسیون تیراندازی برگزار شد.

در مسابقات بخش تیمی ، تیراندازان استان تهران قهرمان شدند ، تیم بوشهر دوم شد و عنوان سوم به تیراندازان دختر قزوین رسید. علی دادگر رئیس فدراسیون تیراندازی و سایر مسئولان فدراسیون تیراندازی شخصا در این رقابت ها حضور داشتند. قرار است مسابقات بخش تپانچه نیز به زودی برگزار شود.

همچنین فصل جدید لیگ برتر تیراندازی بانوان نیز از آبان کلید خواهد خورد و تیم ها مسابقات خود را آغاز می کنند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=12470

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.