8

گرافیک : فوتسال بانوان ایران و درخشش این 4 نفر

  • کد خبر : 12537
  • 18 مهر 1397 - 16:05
گرافیک : فوتسال بانوان ایران و درخشش این 4 نفر

نگاهی به رنکینگ ملی فوتسال بانوان ایران نشان دهنده حضور 4 چهره تاثیر گذار در صدر رنکینگ است. امتیازات آن ها نشان می دهد حضور آن ها در تیم ملی فوتسال ایران بی دلیل نبوده است.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ؛ در صدر رنکینگ فوتسال ایران در پایان هفته نهم لیگ برتر فوتسال فاطمه ارژنگی قرار دارد که با وجود سن و سال قابل توجه ، از تجربه خود به نحو احسن استفاده می کند و هنوز هم تاثیرگذاری فوق العاده ای در میدان دارد.

اغزاق نیست اگر بگوییم جذب او به تیم دختران کویر مس کرمان، بهترین انتقال پیش فصل بود. بازیکنی که یک تنه تیمش را می چرخاند و گفته است دوست دارد با تیم های جوان تر و کم ستاره تر کار کند تا با یک تیم پرمهره.

در رده دوم فاطمه اعتدادی قرار دارد که با وجود این که دیر به جمع بازیکنان مس رفسنجان ملحق شد اما رفته رفته خود را پیدا کرد و امروز نقش بسیار مهمی در شکست ناپذیری مس از هفته سوم به این سو داشته است.

سارا شیربیگی نیز که یکی از بهترین های لیگ است در ترکیب نامی نو اصفهان یک مهره فوق تاثیرگذار است و در حالی نفر سوم رنکینگ است که در به روز رسانی قبلی این رنکینگ تا پایان هفته هشتم نفر اول بود.

نسترن مقیمی ، بازیکن مازندرانی و هم تیمی سارا شیربیگی در نامی نو اصفهان نیز خود را به رده چهارم رنکینگ بازیکنان فوتسال زنان ایران رسانده است. فهیمه زارعی ، رویا کلاتی ، شهین افلاکی و مریم چرخاوی به همراه نسا احدی و الهام عسگری سایر بازیکنان حاضر در جمع 10 نفر برتر رنکینگ ملی هستند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=12537

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.