12

پارا آسیایی جاکارتا/ بسکتبال با ویلچر در حسرت مدال ؛ نقره برای والیبال نشسته

  • کد خبر : 12604
  • 19 مهر 1397 - 19:16
پارا آسیایی جاکارتا/ بسکتبال با ویلچر در حسرت مدال ؛ نقره برای والیبال نشسته

تیم ملی بسکتبال باویلچر بانوان ایران در دیدار رده بندی پاراآسیایی جاکارتا برابر تایلند قرار گرفت اما نتوانست نتیجه بازی‌های مقدماتی را تکرار کند و با شکست مقابل این تیم با یک پله سقوط نسبت به دور قبل در رده چهارم قرار گرفت؛ والیبال نشسته نیز با شکست در فینال نقره گرفت و اما گلبالیست‌ها به امید عنوان سومی به مصاف حریف خود می‌روند.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ؛ در روز پنجم بازی های پارا آسیایی جاکارتا ، امروز پنج شنبه ۱۹ مهر تیم ملی بسکتبال باویلچر بانوان ایران در دیدار رده بندی پاراآسیایی جاکارتا برابر تایلند قرار گرفت اما نتوانست صاحب مدال شود.

بدین ترتیب بسکتبال با ویلچر در حسرت مدال ماند.  در این دیدار حساس کوارتر اول را با نتیجه ۱۳ بر ۱۲ و کوارتر دوم را ۷ بر ۶ واگذار کردند تا نیمه اول با نتیجه ۲۰ بر ۱۸ به نفع تایلند به پایان برسد.

شاگردان آذر همایون پور در کوارتر سوم جبران کرده و ۱۳ بر هفت پیروز شدند. در کوارتر چهارم نیز نتیجه ۱۴ بر ۹ به سود تایلند به پایان رسید و ملی پوشان ایران با نتیجه ۴۱ بر ۴۰ تن به شکست داده و عنوان چهارم را کسب کردند.

این درحالی است که تیم ملی بسکتبال باویلچر زنان ایران موفق شد در دیدار نهایی مسابقات مقدماتی بازی های پاراآسیایی جاکارتا با پیروزی بر تیم میزبان یعنی تایلند قهرمان تورنمنت شود. در این رقابت‌ها عملکرد قابل قبولی را ارائه نداد باوجود اینکه دوره قبل در اینچئون سوم شده بود در فکر تکرار عنوان خود بود که به چهارمی بسنده کرد.

تیم ملی والیبال نشسته بانوان ایران در فینال پاراآسیایی جاکارتا به مصاف چین رفت و ۳ بر صفر نتیجه را واگذار کرد و در جایگاه نایب قهرمانی ایستاد. ست نخست با امتیازگیری چین آغاز شد و توانستند ۸ بر ۴ پیش بیفتند و اولین وقت استراحت فنی به نام این تیم ثبت شد.

در ادامه این ست، باز چین بود که به امتیاز ۱۲ رسید و این موضوع باعث شد سلیمانی تقاضای وقت استراحت فنی کند اما در نهایت حریف با سرویس های مختلف توانست ۲۵ بر ۱۳ به پیروزی برسد.

ست دوم نیز چین در امتیازگیری نسبت به بانوان والیبال نشسته ایران عملکرد بهتری داشت و ۱۴ بر ۸ از شاگردان سلیمانی پیشی گرفت و در نهایت این ست با نتیجه ۲۵ بر ۱۷ به سود تیم چین به پایان رسید.

اما در ابتدای ست سوم این دیدار شاگردان سلیمانی توانستند رقابت پایاپایی با چین داشته باشند اما حریف باز هم توانست اختلاف امتیاز خودش را با ملی پوشان ایران بیشتر کند و ۱۴ بر ۷ پیش افتد. ایران در نهایت این ست را با نتیجه ۲۵ بر ۱۶ واگذار کرد تا تیم چین در ست شماری ۳ بر صفر پیروز شود و ملی پوشان کشورمان بعد از این تیم در جایگاه نایب قهرمانی قرار گرفتند و موفق به کسب مدال نقره این دوره از بازی های پارا آسیایی جاکارتا شدند.

در تیراندازی با کمان ، تیم میکس کامپوند ایران با ترکیب هادی نوری و راضیه شیرمحمدی در فینال تیراندازی باکمان مقابل تیم چین قرار گرفت و با نتیجه ۱۴۹ بر ۱۴۲ شکست خورد و عنوان نایب قهرمانی را به دست آورد. در مرحله رده بندی نیز تیم کره جنوبی با نتیجه ۱۴۴ بر ۱۴۱ مقابل ژاپن به پیروزی رسید و عنوان سوم را به دست آورد.

تیم ملی تیراندازی باکمان ایران در پاراآسیایی جاکارتا با کسب ۲ مدال طلا ۲ نقره و یک برنز به کار خود پایان داد. همچنین تیم گلبال ایران به مصاف تیم قدرتمند چین رفت که این بازی با نتیجه ۶ بر ۲ به نفع حریف به پایان رسید. تیم ایران در بازی بعدی برای کسب عنوان سومی با پیروز بازی تیم تایلند و کره به رقابت خواهد پرداخت.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=12604

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.