19

لیگ ووشوی بانوان / کارون اروند خرمشهر و دانشگاه آزاد در صدر گروه های دوگانه

  • کد خبر : 12606
  • 19 مهر 1397 - 19:23
لیگ ووشوی بانوان / کارون اروند خرمشهر و دانشگاه آزاد در صدر گروه های دوگانه

هفته سوم و چهارم رقابت های لیگ برتر ووشوی بانوان کشور برگزار شد و در پایان مسابقات هفته چهارم ، تیم های کارون اروند خرمشهر و دانشگاه آزاد در صدر گروه های اول و دوم قرار گرفتند البته خوزستانی ها سایه سپاهان را پشت سر خود می بینند.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ؛ رقابت های لیگ برتر ووشوی زنان ایران امروز پنج شنبه ۱۹ مهر به صورت توام ، هفته های سوم و چهارم خود را پشت سر گذاشت و مدعیان و تیم های پرمهره لیگ کار سختی برای شکست حریفان خود نداشتند.

اقتدار تیم دانشگاه آزاد اسلامی ، مدافع عنوان قهرمانی در گروه دوم ادامه یافت. شاگردان الهام صادقی نشان دادند عزمی جدی برای تکرار قهرمانی دارند. آن ها همه بازی های خود را برده اند و به نظر می رسد به آسانی دور گروهی را با صدرنشینی پایان خواهند برد.

در گروه اول نیز تیم های سپاهان اصفهان و کارون اروند خرمشهر از حالا ، گزینه های اصلی صعود هستند. این هفته کارون اروند خرمشهر در ۲ بازی خود برابر هیئت کردستان و مقاومت کرمانشاه بدون این که حتی یک باخت بدهد ، ۱۲ بر صفر پیروز شد و حالا در صدر جدول است.

آن ها یک بازی بیشتر از تیم الهه منصوریان یعنی فولاد مبارکه سپاهان انجام داده اند ، با این تیم هم امتیاز هستند و تفاضل پیروزی انفرادی ، آن ها را فعلا در موقعیت برتر قرار داده گرچه بازی برگشت این تیم برابر سپاهان می تواند تعیین کننده در راه مشخص کردن تیم های اول و دوم گروه یک باشد.

در بازی های برگزار شده گروه یک سپاهان ۱۱ بر یک از سد تیم تازه وارد به لیگ برتر یعنی هیئت ووشوی استان قم عبور کرد. قمی ها با کمبود تالوکار مواجه هستند. کارون اروند با ستاره های جنگجوی خود ۱۲ بر صفر هیئت ووشو کردستان را برد.

از همین گروه و در چارچوب هفته چهارم ، کارون اروند خرمشهر ۱۲ بر صفر مقاومت کرمانشاه را مغلوب کرد و سپاهان ۱۱ بر یک از سد هیئت کردستان گذشت. از گروه دوم و از هفته سوم ، دیدار نزدیک هیئت تهران و هیئت مشهد ۵ بر ۳ به سود پایتخت نشینان پایان یافت.

هیئت شبستر ۱۲ بر صفر هیئت کرمانشاه را برد و دانشگاه آزاد ۱۰ بر ۲ هیئت البرز را مغلوب کرد. در همین گروه و از هفته چهارم هیئت مشهد ۸ بر صفر هیئت کرمانشاه را شکست داد ، هیئت البرز ۷ بر ۴ هیئت تهران را برد و دانشگاه آزاد ۹ بر ۳ برابر هیئت شبستر پیروز شد.

دیدار تیم های دانشگاه آزاد و هیئت شبستر به نوعی ، تعیین کننده تیم های اول و دوم گروه بود و هیئت شبستر با وجود همه شایستگی ها و توانمندی های خود باید بپذیرد که با دانشگاه آزاد فاصله واضحی دارد.

جدول رده بندی (کلیک کنید)

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=12606

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.