12

حرکت لاک پشتی نماینده بوشهر/ پارس جنوبی هنوز مربی هم ندارد!

  • کد خبر : 12828
  • 22 مهر 1397 - 18:08
حرکت لاک پشتی نماینده بوشهر/ پارس جنوبی هنوز مربی هم ندارد!

تیم فوتبال بانوان پارس جنوبی بوشهر در حالی قرار است امسال نیز در لیگ برتر فوتبال بانوان شرکت کند که در فاصله چند هفته به آغاز فصل جدید لیگ ، هنوز حتی مربی هم ندارد و به نظر می رسد با تیمی که در دقیقه ۹۰ بسته و آماده می شود وارد لیگ خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ؛ بر اساس اعلام سازمان لیگ در جلسه قرعه کشی لیگ برتر فوتبال بانوان ، این رقابت ها قرار است از ۲۷ آبان آغاز شود اما وضعیت کادر فنی ، بازیکنان و حتی نحوه حمایت مالی از برخی تیم ها در این فاصله زمانی محدود ، مشخص نیست.

یکی از تیم هایی که شرایط مبهمی دارد تیم پارس جنوبی بوشهر است. بوشهری ها که فصل گذشته در جدول ۱۲ تیمی لیگ ، نهم شدند آمادگی خود را برای حضور در فصل ۹۷ نیز اعلام کرده اند اما نکته جالب این که پارس جنوبی در این فاصله زمانی کوتاه تا خط آغاز لیگ ، حتی مربی هم ندارد.

بر اساس اطلاعات واصله از بوشهر ، تنها اقدام صورت گرفته در خصوص حضور پارس جنوبی ، فراخوان تست گیری از دختران فوتبالیست بوشهر است و ظاهرا قرار است این تست گیری زیر نظر کادری صورت گیرد که سال گذشته روی نیمکت پارس جنوبی حضور داشته اند.

در بوشهر ، فعلا خبری از سرمربی نیست و حتی وضعیت تامین هزینه های این تیم نیز با ابهام مواجه است. سال گذشته هیئت فوتبال استان بوشهر با همکاری پارس جنوبی جم ، امور این تیم را برای شرکت در لیگ برتر فوتبال بانوان رتق و فتق می کردند و به نظر می رسد هیئت فوتبال بوشهر بار دیگر به حمایت از این تیم خواهد آمد اما این که هزینه های پارس جنوبی آیا توسط باشگاه پارس جنوبی تقبل می شود یا این تیم تغییر نام می دهد ، موضوعی است که برای روشن شدن آن باید صبور بود.

آن چه در مورد پارس جنوبی و تیم های مشابه در لیگ فوتبال زنان واضح است این است که باشگاه ها باید عادت بد موکول کردن امور به آخرین روزها را از سر به در کنند. به جز باشگاه های دارای برنامه از جمله سپاهان ، ملوان و شهرداری بم و البته سیرجان ، کمتر باشگاهی در فوتبال بانوان دیده می شود که برنامه مدونی برای آغاز فصل ، بدنسازی پیش فصل و یک آماده سازی استاندارد داشته باشد و همین موضوع ، از همین حالا تکلیف تیم های مدعی را روشن می کند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=12828

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.