پالایش نفت آبادان و تغییرات اساسی / مرتضی زاده : جوانگرایی ما ربطی به کاهش بودجه ندارد | افرا ورزش | رسانه ورزش زنان ایران
16

پالایش نفت آبادان و تغییرات اساسی / مرتضی زاده : جوانگرایی ما ربطی به کاهش بودجه ندارد

  • کد خبر : 12830
  • 22 مهر 1397 - 18:38
پالایش نفت آبادان و تغییرات اساسی / مرتضی زاده : جوانگرایی ما ربطی به کاهش بودجه ندارد

سرمربی تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان با تیمی متحول شده و بی شباهت به قهرمان فصل گذشته لیگ برتر بسکتبال بانوان آماده لیگ می شود. الناز سیاهی ، فائزه شهریاری و ناهیده اسدی بازیکنان تاثیر گذار تیمی هستند که مهره های مهمی را از دست داد اما زهرا مرتضی زاده می گوید جوانگرایی تیمش ربطی به کاهش بودجه نفت ندارد.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ؛ تیم پالایش نفت آبادان قهرمان فصل پیش لیگ برتر بسکتبال بانوان در راه حضور در فصل جدید لیگ برتر ، دچار تغییرات فراوانی شده است و بازیکنان بزرگی مانند معصومه اسماعیل‌زاده، ساغر آجیلی و مژگان خدادادی از این تیم جدا شده اند.

زهرا مرتضی‌زاده ، سرمربی پالایش نفت آبادان درخصوص وضعیت تیم برای فصل پیش رو در گفت‌وگو با آی دبلیو اسپورتس گفت: تقریبا تیم را بسته ایم و ۱۵ بازیکن را جذب کردیم که ۷ نفر آنها غیر بومی هستند که از بازیکنان غیر بومی سال گذشته تنها ناهیده اسدی در تیم باقی مانده است.

سرمربی تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان ادامه داد: ؛ میانگین سنی تیم پایین آمده و فقط ۲ بازیکن دهه شصتی در تیم داریم و ۳ بازیکن بسیار جوان و دهه هشتادی به نفت آمده اند. و هدفمان رشد و پرورش بازیکنانی است که توانایی دیده شدن و ستاره شدن در سطح اول بسکتبال کشور را دارند.

او با اشاره به این موضوع که جوانگرایی آنها ارتباطی با کاهش بودجه وزارت نفت ندارد؛ بیان کرد: پیش از این که وزارت نفت کاهش بودجه تیم را ابلاغ کند تصمیم بر جوانگرایی گرفتیم و سعی کردیم بازیکنان مستعد را جذب کنیم. این کاهش بودجه البته اثر خود را گذاشت و ما به همین دلیل نتوانستیم همه نفرات دلخواهمان را در تیم داشته باشیم.

مرتضی زاده با تاکید بر کاهش اعتبار مالی ورزشی نفت گفت: بنا داشتیم تا امکانات بیشتری را در اختیار بازیکنانمان قرار دهیم و با بازیکنان جوان قرار داد مالی بهتری ببندیم اما شرایط مالی اجازه نداد .این موضوع که برخی بازیکنان در تیم ماندند فقط به خاطر علاقه آنها به این تیم بود و باعث شد آت ها پیشنهادات بهتر را رد کنند. ناهیده اسدی، الناز سیاهی و فائزه شهریاری می توانستند با ارقام بالاتر در تیم های دیگر بازی کنند اما قلب آن ها با آبادان بود.

سرمربی پالایش نفت آبادان با بی اهمیت دانستن نتیجه ای که در انتظار آبادان در لیگ است تصریح کرد: همیشه خواسته ما ارائه بهترین عملکرد از موجودی مان بوده است و این موضوع از کسب نتیجه برای ما مهم‌تر بوده . در هیچ دوره‌ای ، صرفا برای قهرمانی پا به میدان نگذاشته ایم و تمرکز روی توانایی‌های تیم و ارتقا آن بوده است. همین رویکرد قهرمانی وعناوین خوبی را برایمان به ارمغان آورده است. امسال هم شاید بااین تیم قهرمان شدیم. امسال هم بعید نیست که روی سکو باشیم اما همه چیز بستگی دارد چقدر بتوانیم عملکرد واقعی مان را ارائه دهیم.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=12830

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.