20

گلاره ناظمی افتخار داوری ایران ؛ “خستگی ناپذیر” همچنان پیش می رود

  • کد خبر : 12880
  • 23 مهر 1397 - 12:31
گلاره ناظمی افتخار داوری ایران ؛ “خستگی ناپذیر” همچنان پیش می رود

بازی های المپیک جوانان در آرژانتین گرچه با غیبت تلخ تیم ملی فوتسال جوانان دختر ایران همراه بود اما فوتسال ایران در این رقابت ها یک چهره ویژه داشت: گلاره ناظمی. داوری که ژن قضاوت در وجودش ، او را به سوی موفقیت های بزرگی پیش برده است.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ؛ گلاره ناظمی تنها داور زن ایران در فوتسال المپیک جوانان است که اکنون نامزد قضاوت در دیدار نهایی این مسابقات شده است.

گلاره در سال های اخیر ، پله های ترقی را یکی پس از دیگری طی کرده است و امروز در جایگاهی ویژه در داوری فوتسال در ایران و آسیا و به تازگی جهان قرار دارد. او در خانواده ای رشد کرده که گویی ژن داوری در آن نهادینه است. برادر او نیز در لیگ برتر فوتبال مردان یک داور موفق است و اکنون برادر و خواهر پا به پای هم پیش می روند.

ناظمی در بازی های المپیک جوانان قضاوت های بسیار خوبی داشت و تحسین نمایندگان فیفا را برانگیخت. او بارها در تورنمنت های مختلف قضاوت کرده و یک الگو در سطح قاره محسوب می شود. در روزگاری که فوتسال زنان در جهان در حال رشد است گلاره ناظمی تبدیل به یکی از محورهای رشد برای داوران جوان شده است.

ناظمی یک زندگی سراسر ورزشی دارد و جالب این که علاوه بر فعالیت هایش به عنوان یک داور بین المللی و البته حضور در لیگ برتر فوتسال بانوان ، مسئول مسابقات بانوان سازمان لیگ فوتبال ایران نیز هست و سازماندهی لیگ فوتبال بانوان را نیز بر عهده دارد.

او یکی از ستاره های انگیزه بخش برای ماست. نه تنها برای دخترانی که می خواهند داور شوند بلکه برای همه جامعه ورزش زنان ایران. او خواسته ها را به توانسته ها تبدیل کرده و واژه ای که با مشاهده زندگی او به ذهن می رسد فقط همین است: خستگی ناپذیر!

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=12880

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.