19

المپیک آرژانتین / مبینا حیدری و فاطمه خنکدار در کاراته روی تاتامی می روند

  • کد خبر : 13027
  • 25 مهر 1397 - 9:29
المپیک آرژانتین / مبینا حیدری و فاطمه خنکدار در کاراته روی تاتامی می روند

بازی های المپیک جوانان در آرژانتین با آغاز رقابت آخرین گروه از دختران ورزشکار ایران پیگیری می شود. تیم تحت هدایت سمانه خوش قدم در کاراته سرانجام وارد کار می شود و ۲ دختر کاراته کای ایران از مجموع ۳ دختر کاراته کا روی تاتامی می روند.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ؛ بازی های المپیک جوانان در آرژانتین امروز چهارشنبه ۲۵ مهر ادامه پیدا می کند. پس از پایان رقابت ۱۱ دختر ورزشکار از مجموع ۱۴ ورزشکار دختر ایران در کاروان ایران ، ۳ ورزشکار باقی مانده ، کاراته کاهای ایران هستند.

فاطمه خنکدار ، نگین آلتونی و مبینا حیدری با مربیگری سمانه خوش قدم برای حضور در این مسابقات آماده هستند و بر اساس برنامه امروز چهار شنبه فاطمه خنکدار و مبینا حیدری مسابقه می دهند و فردا پنج شنبه ۲۶ مهر نوبت به نگین آلتونی می رسد.

طبق قرعه کشی انجام شده در کاراته المپیک جوانان در وزن ۵۳-كيلوگرم، فاطمه خنكدار با رینکا تاتاهاتا از ژاپن، تانیا باروس از پرتغال و آیکا اوکازاکی از تایلند در گروه B مبارزه خواهد کرد. در گروه A نیز اوچاک داملا از تركيه، ياسمين نصر از مصر، ديلدورا آليكولوف از ازبكستان، و كاتالينا والدس از شيلي مسابقه می دهند.

در وزن ۵۹-كيلوگرم، مبينا حيدری با هوپ چارلوت از انگليس، آنا چرنشيوا از روسيه و آسیا اوخاتو از فرانسه در گروه B دیدار می کند. در گروه نخست هم صوفيا باراني از مجارستان، كوكورو ساكاجي از ژاپن، ايوانا پرويچ از صربستان و مارتا آسيپوا از استونی حاضر هستند.

در وزن ۵۹+كيلوگرم، نگين آلتونی در گروه A با کاراته کاهای دانمارک، پورتوریکو و ژاپن رقابت خواهد داشت و در گروه B نمایندگان يونان، نروژ، ، لورن پايک از انگليس وسارا العامری از امارات حضور دارند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=13027

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.