15

المپیک جوانان / نگین آلتونی در کاراته به مدال برنز رسید

  • کد خبر : 13203
  • 26 مهر 1397 - 22:06
المپیک جوانان / نگین آلتونی در کاراته به مدال برنز رسید

آخرین نماینده ورزش بانوان ایران در المپیک جوانان آرژانتین با کسب مدال برنز به کار خود پایان داد. نگین آلتونی در کاراته مثل ۲ کاراته کای دیگر دختر ایران در این رقابت ها به فینال نرسید و به کسب مدال برنز بسنده کرد.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ؛ رقابت کاراته کاهای ایران در بازی های المپیک جوانان آرژانتین امروز پنج شنبه ۲۶ مهر به پایان رسید و  نگین آلتونی در کاراته به مدال برنز رسید. او آخرین مدال آور دختر ایران در این رقابت ها نام گرفت.

پس از این که مبینا حیدری و فاطمه خنکدار ، ۲ عضو دیگر تیم اعزامی کاراته دختران ایران در المپیک جوانان به مدال برنز دست پیدا کردند سومین نماینده ایران در کاراته دختران روی تاتامی رفت و او نیز مثل ۲ هم تیمی دیگر خود برنز گرفت.

نگین آلتونی در وزن ۵۹+ کیلوگرم کار خود را در مرحله گروهی با مسابقه برابر جانسا میشله فونسکا از پورتوریکو آغاز کرد و برابر این کاراته کا صفر صفر مساوی کرد اما در مسابقه دوم ساکورا ساواشیما از ژاپن و دارنده طلای نوجوانان جهان و ۲ نقره آسیا را ۵ بر یک شکست داد و پیروزی ارزشمندی کسب کرد.

سومین حریف نگین آلتونی ، لائورا لیک از دانمارک بود که نگین برابر او یک بر صفر شکست خورد اما با وجود این شکست به نیمه نهایی راه یافت و در این مرحله با شکست ۴ بر صفر برابر آنیکا سیلد از نروژ نتوانست به فینال برسد و به مدال برنز دست یافت.

بدین ترتیب هر ۳ کاراته کای دختر ایران در المپیک جوانان آرژانتین مدال گرفتند. مسابقه نگین آلتونی پایان بخش حضور ۱۴ دختر ورزشکار ایران در المپیک جوانان بود. دختران ایران در این مسابقات علاوه بر ۳ مدال برنز توسط نگین آلتونی ، مبینا حیدری و فاطمه خنکدار در کاراته ، توسط یلدا ولی نژاد در تکواندو صاحب طلا شدند و یک تقره در تکواندو توسط کیمیا همتی نیز به دست آوردند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=13203

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.