14

انتخابی تیم ملی تیراندازی با کمان / پارمیدا قاسمی اول شد ، نادعلی و شجاع مهر دوم و سوم

  • کد خبر : 13292
  • 28 مهر 1397 - 17:47
انتخابی تیم ملی تیراندازی با کمان / پارمیدا قاسمی اول شد ، نادعلی و شجاع مهر دوم و سوم

مسابقات انتخابی تیم ملی تیراندازی با کمان در تهران برگزار شد و در پایان این مسابقات پارمیدا قاسمی ، کماندار تهرانی بهترین عملکرد را ارائه داد و در صدر قرار گرفت. او توانست بالاتر از مریم نادعلی و شیوا شجاع مهر قرار گیرد.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ؛ رقابت های انتخابی تیم ملی تیراندازی کمان در سایت تیر و وکمان ورزشگاه آزادی برگزار شد و پارمیدا قاسمی اول شد نمایندگان استان های یزد و آذربایجان شرقی اول تا سوم شدند.

در این مسابقات پارمیدا قاسمی ، کماندار ملی پوش با ثبت امتیاز ۶۱۰ و بهترین حد نصاب توانست در صدر قرار گیرد و پرچمدار پایتخت در این مسابقات باشد. نزدیک ترین رقیب او مریم نادعلی ، کماندار یزدی بود که با امتیاز ۶۰۵ به کار خود پایان داد و دوم شد.

در رده سوم کماندار برتر مسابقات انتخابی تیم ملی بانوان ، شیوا شجاع مهر ، کماندار تیم آذربایجان شرقی قرار گرفت. او امتیاز ۶۰۳ را ثبت کرد و در بین۳ نفر برتر ایستاد.

مهناز قره باغی کماندار استان همدان با امتیاز مجموع ۵۹۲ و الهه رستاد کماندار استان قزوین با امتیاز ۵۸۵ نفرات رده های چهارم و پنجم بودند. ملیکا عبدالکریمی با همین امتیاز از جزیره کیش ، ششم شد و مهتا عبداللهی از تهران با ۵۸۲ امتیاز در رده هفتم قرار گرفت.

در رده هشتم مسابقات ، نیلوفر علیپور تیرانداز جوان استان البرز که چندی پیش در مسابقات رنکینگ رده سنی جوانان در رقابت داخل سالن ، قهرمان شده بود توانست امتیاز ۵۸۱ را ثبت کند. نگین وداد از آذربایجان شرقی با ۵۷۸ امتیاز نهم و الهه میرزایی از تهران با ۵۷۷ امتیاز دهم شدند.

در رده های یازدهم تا پانزدهم مسابقات تیراندازی با کمان انتخابی تیم ملی ، سمیه ماهیگیران از جزیره کیش ، ملیکا جودی از البرز ، حمیده تیمور زاده از آذربایجان غربی ، تکتم علی لو از تهران و نگار رجبی از تهران قرار گرفتند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=13292

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.