15

آغاز فصل جدید لیگ تیراندازی بانوان از 4 آبان با حضور ستاره ها و جوان ها

  • کد خبر : 13309
  • 29 مهر 1397 - 11:44
آغاز فصل جدید لیگ تیراندازی بانوان از 4 آبان با حضور ستاره ها و جوان ها

فصل جدید لیگ تیراندازی بانوان از جمعه ۴ آبان برگزار می شود. ۲۴ ساعت پس از این که لیگ دسته اول بانوان کلید خورد ، تیراندازان جمعه ۴ آبان در سالن ۸۰ خط آزادی وارد فصل تازه لیگ برتر می شوند.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ؛ تب مسابقات بین المللی تیراندازی فروکش کرده و اکنون نوبت به لیگ داخلی رسیده است. جایی که ستاره های تیراندازی زنان ایران سلاح بر دست می گیرند و تنور لیگ برتر را داغ می کنند.

بر اساس برنامه لیگ برتر تیراندازی بانوان از جمعه ۴ آبان برگزار می شود. تیم های دسته اولی یک روز زودتر، پنج شنبه سوم آبان در سالن تیراندازی آزادی مسابقه می دهند و جمعه نوبت به لیگ برتری ها می رسد.

پاس تهران، هیات خراسان رضوی، هیات همدان، نزاجا، باشگاه مقاومت، هیات قزوین و هیات قم ۷ تیمی هستند که امسال در لیگ برتر حضور دارند. برخی تیم ها از وجود ستاره ها بهره مند هستند و برخی تیم ها همانند تیم تازه وارد هیئت قم بیشتر به جوان های کم نام و نشان اتکا دارند.

ترکیب هر تیم را ۸ تیرانداز تشکیل می دهند که در دو بخش تفنگ و تپانچه تقسیم شده است. مسابقات به صورت مقطعی و هر هفته با میزبانی یکی از تیم ها اما به طور متمرکز در تهران برگزار می شود و مسابقات از سالن ۸۰ خط آزادی خارج نمی شود.

پس از نتایج اخیر تیراندازی ایران در بازی های آسیایی جاکارتا، مدال الهه جام بزرگ، پدیداری ستاره ای به نام آرمینا صادقیان از ایلام و تردید در مورد ثبات پیشرفت تیراندازانی چون نجمه خدمتی، لیگ مکان مناسبی برای تشخیص و قضاوت درباره روند حرکتی تیراندازان است.

شاید همین لیگ با چهره های بعضا جوانش، آغازگر معرفی ستاره های جوانی باشد. فدراسیون تیراندازی چندی پیش مسابقات قهرمانی کشور تپانچه و تفنگ را به صورت مجزا برگزار کرده است و اکنون درگیر لیگ خواهد بود.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=13309

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.