17

فاطمه ارژنگی ستاره ای برای تمام فصول ؛ حرفه ای و همیشه در اوج

  • کد خبر : 13317
  • 29 مهر 1397 - 14:48
فاطمه ارژنگی ستاره ای برای تمام فصول ؛ حرفه ای و همیشه در اوج

نیم فصل نخست لیگ برتر فوتسال بانوان به پایان رسید و در جدول گلزنان لیگ برتر فوتسال ، یک بازیکن کهنه کار درخشید. فاطمه ارژنگی بازیکنی تمام نشدنی است و ستاره ای برای تمام فصول. او یک تنه یک سوم گل های تیمش ، دختران کویر مس کرمان را به ثمر رسانده است.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ؛ تیم فوتسال دختران کویر مس کرمان در پایان نیم فصل اول لیگ فوتسال بانوان در رده سوم قرار گرفت. آن ها از ۳۰ امتیاز ممکن ، ۱۸ امتیاز به دست آوردند و با تیمی یکدست، حریفی سرسخت بودند.

فاطمه ارژنگی اما چهره درخشان دختران کویر و لیگ فوتسال بانوان بود. چند ماه قبل زمانی که تصمیم گرفت پیشنهاد تیم کرمانی را بپذیرد به این فکر می کرد که نیاز به چالشی در یک تیم نه چندان پرستاره دارد. چالشی که برای او ثمر بخش بود و امروز او را در اوج ، حفظ کرده است.

ایده جالب فاطمه ارژنگی باعث شد او به کرمان برود. بر خلاف بسیاری از بازیکنان ، برای او الزاما حضور در تیمی که مدعی اصلی یا جدی قهرمانی باشد مهم نبود بلکه او می خواست در کنار بازیکنانی جوان تر و البته باانگیزه تر ، شرایطی تازه را تجربه کند.

عملکرد او در نیم فصل در دختران کویر کاملا گویای همه چیز بود. او از ۱۰ مسابقه تیمش در نیم فصل ، در ۷ بازی گلزنی کرده است و با آمار ۱۸ گل ، یک سوم گل های تیمش را به ثمر رسانده است. او با این آمار گل و به ویژه پوکر هفته پایانی نیم فصل برابر دریژنو فرخ شهر ، جای سارا شیربیگی را در صدر جدول گلزنان تصاحب کرد.

فاطمه ارژنگی ستاره ای برای تمام فصول ، مسن ترین بازیکن در بین بالانشینان جدول گلزنان لیگ فوتسال و رنکینگ ملی است. این نشان می دهد ، تصمیمات درست و حفظ آمادگی جسمانی به همراه تفکر حرفه ای و روحیه ای بر پایه عشق به فوتسال می تواند یک بازیکن را چه حالا و چه در آینده در اوج حفظ کند.

با پیراهن شماره ۱۱ ، قد و قواره ای نه چندان بلند اما توان بازیخوانی فوق العاده و دقت پاس و جاگیری کم نظیر و همچنین شم گلزنی بالا ، فاطمه ارژنگی برای این که او را آماده ترین بازیکن حال حاضر فوتسال ایران بدانیم کاملا شایسته است.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=13317

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.