نقل و انتقالات لیگ فوتبال بانوان / پروین فرهادی به ذوب آهن پیوست | افرا ورزش | رسانه ورزش زنان ایران
17

نقل و انتقالات لیگ فوتبال بانوان / پروین فرهادی به ذوب آهن پیوست

  • کد خبر : 13379
  • 30 مهر 1397 - 16:40
نقل و انتقالات لیگ فوتبال بانوان / پروین فرهادی به ذوب آهن پیوست

پروین فرهادی بازیکن شیرازی تیم فوتبال شهرداری بم در لیگ برتر فوتبال بانوان با انعقاد قراردادی به تیم ذوب آهن اصفهان ملحق شد. فرهادی اولین ورودی رسمی ذوب آهن پس از حضور بیان محمودی به عنوان سرمربی در ترکیب سبزهای اصفهان است.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ؛ تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان از اواخر آبان وارد فصل جدید لیگ برتر فوتبال بانوان می شود و تمرینات این تیم برای حضور در فصل جدید نیز آغاز شده است.

بر این اساس پروین فرهادی هافبک ۲۶ ساله تیم ملی فوتبال زنان ایران و بازیکن فصل گذشته شهرداری بم امروز با انعقاد قراردادی به تیم ذوب آهن اصفهان پیوست. فرهادی اولین بازیکن جدید ذوب آهن است که باشگاه ذوب آهن رسما پیوستن او را تایید کرده است.

فرهادی سال گذشته بازیکن تیم شهرداری بم در لیگ برتر فوتبال بانوان بود و توانست همراه با این تیم قهرمان لیگ برتر شود. حضور پروین فرهادی در ذوب آهن ، به تقویت کمربند میانی تیم تحت هدایت بیان محمودی کمک خواهد کرد.

این در حالی است که پیش از این زمزمه هایی مبنی بر پیوستن پروین فرهادی به ملوان بندر انزلی به گوش می رسید اما مقصد نهایی او نصف جهان بود. جدایی پروین فرهادی چند هفته قبل در گفتگوی مرضیه جعفری سرمربی تیم شهرداری بم در گفتگو با آی دبلیو اسپورتس تایید شده بود.

فرهادی از زمانی که در رده سنی جوانان بود به تیم ملی دعوت شد و تاکنون بازیکن تیم ملی بوده است. او ۵ سال در شهرداری بم بازی کرد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=13379

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.