12

سوپر لیگ کاراته زنان ؛ بیمه تعاون قهرمان شد ؛ برترین ها معرفی شدند

  • کد خبر : 1338
  • 04 اسفند 1396 - 21:23

رقابت های سوپر لیگ کاراته زنان کشور سرانجام به پایان رسید و بیمه تعاون ، موفق شد مطابق پیش بینی ها و در شرایطی مه رقیبی جدی در پیش رو نداشت قهرمان این مسابقات شود.

به گزارش IWSPORTS ، سالن شهید کبگانیان تهران شاهد آخرین دور و هفته پایانی سوپر لیگ کاراته زنان ایران بود و در نهایت تیمی قهرمان شد که همگان در انتظار مسجل شدن قهرمانی آن بودند : بیمه تعاون.

بیمه تعاون که هم در بخش مردان و هم در بخش زنان سرمایه گذاری خوبی در کاراته انجام داده و ستاره ها را جمع کرده توانست در هفته پایانی این مسابقات با کسب 3 پیروزی متوالی ، بی حرف و حدیث و با اقتدار جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

این تیم در دور پایانی 29 بر صفر و با حداکثر قاطعیت از سد نارین صنعت آریا عبور کرد و سپس با برتری 26 بر 3 بر تیم دوم جدول یعنی هیئت کاراته اصفهان و برتری 29 بر صفر در یک بازی معوقه برابر آوای رزم قهرمانی خود را تثبیت کرد.

آن ها برای کسب این موفقیت 42 امتیاز به دست آوردند و در همه مسابقات پیروز شدند و تیمی جلودارشان نبود. نزدیک ترین تعقیب کننده تیم بیمه تعاون ، تیم هیئت کاراته استان اصفهان بود که توان ایستادگی در برابر بیمه تعاون را نداشت و در نهایت 6 امتیاز کمتر از این تیم کسب کرد و نایب قهرمان شد.

شکست 26 بر 3 تیم هیئت کاراته اصفهان در هفته پایانی سوپر لیگ کاراته زنان برابر بیمه تعاون به خودی خود نشانگر فاصله عمیق کیفی تیم بیمه تعاون با سایر تیم ها بود و قهرمانی بیمه تعاون موضوعی بود که کاراته کاهای حاضر در لیگ در خلال فصل نیز به آن اذعان داشتند. آن ها امیدوارند حضور بخش خصوصی در عرصه کاراته زنان در آینده تقویت شود.

پیام نور مرکزی با 27 امتیاز سوم شد،  نفت امیدیه با 24 امتیاز در مکان چهارم قرار گرفت و تیم آوای رزم با 15 امتیاز پنجم شد.وحدت ایران با 12 امتیاز در جای ششم ایستاد.باشگاه حامی با 6 امتیاز تیمی و 107 امتیاز انفرادی و نارین صنعت آریا با 6 امتیاز تیمی و 83 امتیاز انفرادی هفتم و هشتم شدند.

در سایر بازی های هفته پایانی سوپر لیگ کاراته زنان ، تیم پیام نور مرکزی 16 بر 12 آوای رزم را برد و در دیگر دیدار 23 بر 6 باشگاه حامی را شکست داد. هیئت کاراته اصفهان 27 بر یک نفت امیدیه را مغلوب کرد. باشگاه حامی 17 بر 12 تیم وحدت ایران را برد و وحدت ایران با نتیجه 18 بر 11 از تیم نفت امیدیه شکست خورد ضمن این که آوای رزم 29 بر صفر از سد تیم نارین صنعت آریا گذشت.

در پایان مسابقات سوپر لیگ ، در کاتای تیمی کاتاروهای هیئت اصفهان و در کاتای انفرادی فاطمه صادقی از بیمه تعاون عناوین برترین کاتاروها را کسب کردند. حمیده عباسعلی کاراته کای خوشنام کشورمان غایب بزرگ این مسابقات بود.

برترین کاراته کاهای این فصل لیگ در دو بخش کاتا و کومیته:

کاتای انفرادی: فاطمه صادقی از تیم بیمه تعاون با ۲۷۰ امتیاز
کاتای تیمی: تیم هیئت کاراته اصفهان با ترکیب زهره میرزاخانی، مریم کریمی و فاطمه چیذری با ۳۲۵ امتیاز
در وزن ۵۰-کیلوگرم: سحر شیروانی از تیم هیئت کاراته اصفهان با ۱۶۶ امتیاز
در وزن ۵۵-کیلوگرم: زهرا کرم پور از تیم نفت امیدیه با ۲۰۰ امتیاز
در وزن ۶۱-کیلوگرم: یگانه مرادی از تیم پیام نور مرکزی با ۱۹۷ امتیاز
در وزن ۶۸-کیلوگرم: زهرا یاوری از تیم پیام نور مرکزی با ۲۰۸ امتیاز
در وزن ۶۸+ کیلوگرم: محدثه آقایی از تیم بیمه تعاون با ۲۹۱ امتیاز
در وزن آزاد: بهنوش نجفی از هیئت کاراته اصفهان با ۲۰۵ امتیاز

گزارش : حامد اسماعیلی

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=1338

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.