16

لیگ والیبال/ زهرا بخشی و هانیه محتشمی پور در نامی نو اصفهان

  • کد خبر : 13497
  • 01 آبان 1397 - 18:09
لیگ والیبال/ زهرا بخشی و هانیه محتشمی پور در نامی نو اصفهان

هانیه محتشمی پور سرعتی زن و زهرا بخشی لیبرو تیم ملی والیبال امید در فصل جدید لیگ برتر والیبال بانوان در تیم والیبال نامی نو اصفهان توپ خواهند زد. این دو بازیکن پس از ملحق شدن شبنم علیخانی و شکوفه صفری به نامی نو پیوستند.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ؛ باشگاه نامی نو اصفهان در ادامه روند تقویت تیم والیبال خود در آستانه فصل جدید لیگ برتر والیبال بانوان ۲ بازیکن خوشنام دیگر به خدمت گرفت تا دست راحله آرا برای چیدمان ترکیب تیمش بازتر شود.

زهرا بخشی بازیکن پست لیبرو تیم ملی والیبال امید با ۲۱ سال سن بازیکن جدید نامی نو اصفهان است. این بازیکن تهرانی که در سال ۹۲ با دعوت به تیم ملی جوانان ، ملی پوش شده است سال گذشته در تیم سالوت تهران در لیگ برتر حاضر بود.

زهرا بخشی با سابقه ۲ سال بازی در سایپا و ۳ سال حضور در سالوت به نامی نو آمده است و یکی از نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی والیبال بزرگسالان پیش از حضور در مسابقات جام کنفدراسیون والیبال آسیا بود.

هانیه محتشمی پور دیگر بازیکن تازه ملحق شده به نامی است. سرعتی زن ۲۲ ساله و سابق تیم های شهرداری تبریز و دانشگاه آزاد سال گذشته بازیکن تیم آبنوس تهران در لیگ برتر بود. او به عنوان یکی از اعضای تیم پیکان در مسابقات والیبال باشگاه های آسیا شرکت کرد.

نامی نو پیش از این شبنم علیخانی و شکوفه صفری را جذب کرده بود. با ادامه این روند می توان پیش بینی کرد نامی نو یکی از مدعیان جدی در فصل پیش روی لیگ برتر والیبال بانوان خواهد بود.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=13497

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.