12

فوتبال جوانان آسیا / پیروزی دختران ایران با هت تریک فاطمه قاسمی

  • کد خبر : 13519
  • 02 آبان 1397 - 17:36
فوتبال جوانان آسیا / پیروزی دختران ایران با هت تریک فاطمه قاسمی

تیم ملی فوتبال جوانان دختر ایران در نخستین دیدار خود در مرحله مقدماتی مسابقات فوتبال جوانان آسیا در میانمار موفق به شکست لائوس شد تا با روحیه ای خوب آماده دیدار با میانمار شود.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ؛ تیم ملی فوتبال ایران در نخستین مسابقه خود در مسابقات فوتبال جوانان دختر آسیا در مرحله انتخابی ، برابر لائوس قرار گرفت و با پیروزی ۴ بر یک ، شروعی خوب در این مسابقات داشت.

در این دیدار که امروز چهارشنبه دوم آبان در میانمار برگزار شد شاگردان کتایون خسرویار توانستند در نیمه نخست یک بار دروازه حریف را باز کنند و در نیمه دوم با ادامه برتری خود در نهایت ۳ گل دیگر نیز به ثمر برسانند. ۳ گل از ۴ گل ایران را فاطمه قاسمی به ثمر رساند که در همان نیمه اول به عنوان بازیکن جانشین وارد میدان شده بود.

در این بازی فاطمه قاسمی در دقیقه ۳۸ و روی پاس گل زهرا خدابخشی ایران را پیش انداخت. در نیمه دوم ابتدا قاطمه قاسمی دبل کرد و سپس ویدا رعیت که گفته می شود بازیکنی دو رگه است گل سوم را برای ایران در دقیقه ۷۴ روی یک شوت به زیر طاق دروازه حریف به ثمر رساند .

لائوس در دقیقه ۸۴ توانست یکی از گل های خورده را جبران کند اما در دقیقه ۸۹ ، فاطمه قاسمی هت تریک خود را کامل کرد و گل چهارم ایران را به ثمر رساند.

مهدیه محمودنیا ، ملیکا محمدی ، غزاله بنی طالبی ، فاطمه شبان ، مرضیه فیضی ، ویدا رعیت ، کیمیا رعیت ، ثنا صادقی (۸۳ – فاطمه امیری) ، زهرا علیزاده (۲۸ – فاطمه قاسمی) ، سمیرا محمود پور (۶۰- رقیه جلال نسب) و زهرا خدابخشی( کاپیتان) بازیکنان تیم ملی ایران در بازی با لائوس بودند.

ایران در دومین مسابقه خود در مرحله مقدماتی فوتبال جوانان دختر آسیا به دیدار میزبان ، میانمار می رود.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=13519

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.