17

بهنمیر مازندران و قراردادهای پرداخت نشده در لیگ والیبال بانوان

  • کد خبر : 13565
  • 03 آبان 1397 - 9:15
بهنمیر مازندران و قراردادهای پرداخت نشده در لیگ والیبال بانوان

مبالغ قرارداد بازیکنان و کادر فنی تیم والیبال بهنمیر مازندران در لیگ برتر والیبال بانوان از سال ۹۶ هنوز پرداخت نشده و پای این پرونده به کمیته انضباطی فدراسیون والیبال باز شده است گرچه بعید به نظر می رسد حتی رای کمیته انضباطی اهرم فشاری بر پرداخت مطالبات بازیکنان باشد.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ، تیم والیبال بهنمیر در سال ۹۶ نماینده استان مازندران در لیگ برتر والیبال بانوان بود. تیمی که در میانه راه با مشکلات مالی روبرو شد و حامی مالی این تیم نتوانست به تعهدات خود عمل کند.

بهنمیر به سختی و با کمک های حداقلی از برخی خیران و اهالی ورزش در شهر بهنمیر بابلسر در مازندران ، بار خود را در لیگ به مقصد و هفته پایانی رساند اما قرارداد بازیکنان و مربیان این تیم پرداخت نشد و طاهرا فقط حدود یک پنجم این مبالغ ، دست آن ها را گرفته است.

فاطمه شعبان خمسه سرمربی تیم بهنمیر به نمایندگی از فاطمه حسنی سعدی، فاطمه ابراهیمی، نگین شیرتری، مهتا یحیی‌پور، مهسا صابری، سوده رضایی، مهدیه خواجه‌کلایی، فاطمه نیازی، سوگند سلیم، ساحله معصومی، نیلوفر حجتی، آتوسا عظیم زاده، بهاره نیازی، معصومه درزیانی، زهرا خانمحمدی و مهتاب رجبی در جلسه کمیته انضباطی فدراسیون والیبال حضور یافت تا در حضور قائم مقام باشگاه بهنمیر ، وضعیت مطالبات پیگیری شود.

در این جلسه که مهسا صابری ، فاطمه حسنی سعدی و نگین شیرتری به همراه سیدحسین عمادی قائم مقام باشگاه بهنمیر در آن حاضر شدند در نهایت بهنمیر محکوم شد که مابقی قرارداد بازیکنان تیمش را پرداخت کند اما این که آیا اهرم فشار قدرتمندی برای دریافت مطالبات بازیکنان وجود دارد مشخص نیست.

ظاهرا به بازیکنان و کادر فنی بهنمیر چک هایی داده شده که هرگز پاس نشده است. صادر کننده چک ها همسر مدیر عامل بهنمیر بوده در حالی که حامی مالی و مدیر عامل بهنمیر در میانه راه از ادامه کار انصراف داده اند. کمیته انضباطی فدراسیون والیبال به طلبکاران این اختیار را گوشزد کرده که می توانند چک های وصل نشده خود را از طریق قضایی دنبال کنند و به نوعی حکم جلب صادر کننده را بگیرند.

از سوی دیگر باشگاه بهنمیر تا ۲ ماه دیگر فرصت دارد بدهی خود را به بازیکنان و کادر فنی بپردازد. این در حالی است که همان هزینه های جاری و ۲۳ درصد قرارداد پرداخت شده بازیکنان و مربیان را نیز سیدحسین عمادی قائم مقام بهنمیر با همیاری شورای شهر و شهرداری و هیئت والیبال استان مازندران پرداخت کرده بودند و مشخص نیست آیا باز هم پولی به بازیکنان و مربیان بهنمیر ۹۶ می رسد یا خیر.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=13565

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.