تور نوجوانان و جوانان/ شیما صفایی متوقف نشدنی ؛ قهرمانی الینا رحیمی در نوجوانان | افرا ورزش | رسانه ورزش زنان ایران
12

تور نوجوانان و جوانان/ شیما صفایی متوقف نشدنی ؛ قهرمانی الینا رحیمی در نوجوانان

  • کد خبر : 13585
  • 03 آبان 1397 - 17:15
تور نوجوانان و جوانان/ شیما صفایی متوقف نشدنی ؛ قهرمانی الینا رحیمی در نوجوانان

مرحله دوم تور تنیس روی میز نوجوانان و جوانان دختر کشور در کرمان به پایان رسید. شیما صفایی پس از شگفتی سازی در تور بزرگسالان در کرمانشاه ، این بار در تور جوانان قهرمان شد تا نشان دهد روی یک مسیر صعودی روشن حرکت می کند. الینا رحیمی نیز در رده نوجوان قهرمان شد.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ‎ ، دومین مرحله از تور تنیس روی میز نوجوانان و جوانان کشور امروز پنج شنبه سوم آبان در کرمان به پایان رسید و شیما صفایی ، پینگ پنگ باز همدانی در رده جوانان به مقام نخست رسید.

شیما صفایی متوقف نشدنی به نظر می رسد. این قهرمانی برای شیما صفایی از ۲ نظر یک عنوان قابل توجه است : یکی این که او چند هفته قبل در تور بزرگسالان در کرمانشاه در حضور همه ستاره ها و چهره های ملی ، قهرمان شد و دیگر این که شیما در مرحله اول تور جوانان در اراک سوم شده بود و حالا به صدر می رسد.

شیما در تور جوانان در این مسابقات در یک هشتم نهایی برابر پریا خضر از آذربایجان غربی ۴ بر ۲ به پیروزی رسید و سپس ۴ بر صفر برابر حنانه امیدی از اصفهان پیروز شد تا به نیمه نهایی برسد.

صفایی در نیمه نهایی ۴ بر صفر مینا پورمورسوی را برد و در نهایت در فینال ، برابر ملیکا عامرطاس از فارس ۴ بر صفر و با امتیازات ۱۱ بر ۴ ، ۱۱ بر ۴ ، ۱۱ بر ۶ و ۱۱ بر ۹ به برتری رسید و به مقام قهرمانی دست یافت. عامرطاس در حالی به نایب قهرمانی بسنده کرد که در نیمه نهایی شگفتی ساز شد و پریناز حاجیلو ، قهرمان مرحله اول تور جوانان را ۴ بر ۳ شکست داد.

مریم فرعی نایب قهرمان مرحله اول تور جوانان در اراک نیز در این مسابقات در یک چهارم نهایی با شکست ۴ بر صفر برابر مینا پور موسوی از دور رقابت ها کنار رفت.

در مسابقات رده سنی نوجوانان ، الینا رحیمی پینگ پنگ باز آذربایجان غربی توانست در مسابقه فینال برابر فرناز اسکندری از خوزستان ۴ بر یک و با امتیازات ۱۱ بر ۹ ، ۱۱ بر ۷ ، ۷ بر ۱۱ ، ۱۱ بر ۸ و ۱۱ بر ۶ پیروز شود و قهرمان شود.

فرناز اسکندری در نیمه نهایی با پیروزی ۴ بر یک برابر مبینا قورچیان به فینال رسید و الینا رحیمی نیز ۴ بر ۲ صبا سراجی از استان مرکزی را برد و فینالیست شد. مبینا صبحانی خواه ، تارا مهرزاد ، فائزه نصیرایی و فاطمه سادات کیایی ، ۴ پینگ پنگ باز نوجوانی بودند که در یک چهارم نهایی حذف شدند.

 

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=13585

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.