17

جام جهانی ساندا در چین/ پیروزی خواهران منصوریان و فریناز نذیری در گام اول

  • کد خبر : 13622
  • 05 آبان 1397 - 11:49
جام جهانی ساندا در چین/ پیروزی خواهران منصوریان و فریناز نذیری در گام اول

مسابقات جام جهانی ووشو ساندا در چین با پیروزی دختران ووشوکار ایران همراه بود. خواهران منصوریان و فریناز نذیری ۳ سانداکار ایرانی هستند که با هدایت لیلا بندانی در این مسابقات شرکت کرده اند و هر ۳ نفر گزینه کسب مدال طلا هستند.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ؛ رقابت های جام جهانی ساندا  با پیروزی خواهران منصوریان و فریناز نذیری آغاز شد. این رخداد،  مسابقاتی بین المللی در سطح جهانی است که ماهیت آن با مسابقات ووشو قهرمانی جهان تفاوت دارد و به نوعی نفرات برتر مسابقات قهرمانی جهان برای جام جهانی کسب سهمیه می کنند.

جام جهانی ساندا به میزبانی چین از امروز شنبه ۵ آبان آغاز شد و الهه منصوریان ، شهربانو منصوریان و فریناز نذیری ، ۳ ووشوکار ایران در بخش زنان مبارزات خود را آغاز کردند و توانستند در گام اول حریفان خود را شکست دهند.

در این مسابقات که در هانژوی چین برگزار می شود در دسته ۵۲ کیلو نماینده ایران الهه منصوریان بود که برابر ادینا پرادو ، ووشوکار برزیلی قرار گرفت و در همان راند نخست حریفش را با اختلاف شکست داد و به مرحله دوم راه یافت.

در وزن ۶۵ کیلوگرم شهربانو منصوریان دیدار نخست خود را برابر عطیه لویزا ، ووشوکار الجزایری برگزار کرد و حریف خود را ناک اوت کرد و به دور دوم رفت. فریناز نذیری کم و نام و نشان ترین عضو تیم اعزامی ایران در وزن ۷۵ کیلوگرم در اولین تجربه ملی اش در رقابتی جذاب برابر اوگنيا استاپنووا از روسيه پیروز شد و به مرحله بعد رسید.

در ادامه این مسابقات خواهران منصوریان و فریناز نذیری طی روزهای شنبه و یکشنبه دومین مسابقه خود را برگزار می کنند. لیلا بندانی مربی تیم اعزامی ایران به این مسابقات می گوید هر ۳ سانداکار ایران شانس کسب مدال طلا هستند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=13622

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.