14

هفته اول لیگ برتر تیراندازی / روز خوب قزوینی ها و قهرمانی برای نجمه خدمتی

  • کد خبر : 13625
  • 05 آبان 1397 - 12:11
هفته اول لیگ برتر تیراندازی / روز خوب قزوینی ها و قهرمانی برای نجمه خدمتی

هفته اول لیگ برتر تیراندازی زنان ایران با پیروزی های متوالی تیم هیئت قزوین در تفنگ بادی به عنوان میزبان و البته شکست آن ها برابر نیروی زمینی ارتش به پایان رسید. نجمه خدمتی ، تیرانداز تیم مقاومت نیز توانست در فینال مسابقات تفنگ بادی ، قهرمان هفته نخست لقب گیرد.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ؛ فصل جدید لیگ برتر تیراندازی بانوان از روز جمعه ۴ آبان آغاز شد و ۷ تیم حاضر در این مسابقات ئر سالن ۸۰ خط تیراندازی مجموعه ورزشی آزادی مسابقات خود را برگزار کردند.

بر اساس فرمت مسابقات ، تیم میزبان در هر هفته ، باید برابر همه تیم های حاضر در لیگ ، مسابقه دهد و بر همین پایه ، تیم هیئت تیراندازی استان قزوین که میزبانی مسابقات را بر عهده داشت برابر حریفان قرار گرفت و در تفنگ بادی به استثنای یک تیم ، سایرین را شکست داد.

تنها تیمی که هیئت قزوین از پس آن برنیامد تیم نزاجا (نیروی زمینی ارتش) بود که با حضور ستارگان نزاجا این نتیجه شگفت آور هم نبود. هیئت قزوین البته در مسابقه برابر مقاومت ، هیئت قم ، پاس تهران ، هیئت خراسان رضوی و هیئت همدان پیروز شد و با ۵ پیروزی و یک شکست هفته اول را به پایان رساند.

قهرمانان فینال تپانچه در هفته اول لیگ برتر تیراندازی بانوان

در تپانچه اما ، تیم هیئت قزوین این بار با اقتدار بیشتری عمل کرد و همه حریفانش را شکست داد و تیم نزاجا هم نتوانست حریف هیئت قزوین شود. در مسابقه فینال تپانچه زینب طوماری از هیئت قزوین، گلنوش سبقت الهی از نزاجا و الهام هریجانی از هیئت قزوین عناوین برتر را از آن خود کردند.

در تفنگ بادی اما نوبت به درخشش نجمه خدمتی رسید. نجمه که شروعی امیدوار کننده داشته و در مسابقات قهرمانی کشور نیز قهرمان شده بود در هفته اول لیگ در فینال تفنگ بادی بهترین عملکرد را داشت و اول شد. مریم زابلی زاده از هیئت قم و حسنا توتونچی از هیئت قزوین دوم و سوم شدند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=13625

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.