16

کسر 30 درصد قرارداد بازیکنان تیم فوتسال بانوان دانشگاه آزاد

  • کد خبر : 13668
  • 05 آبان 1397 - 18:15

دانشگاه آزاد پس از ۸ ماه از انحلال تیم فوتسال بانوان خود ، با کسر مقدار زیادی از مبالغ قرارداد بازیکنانش، با آنها تسویه حساب کرد. از قرارداد بازیکنان این تیم ۳۰ درصد کم شده است در حالی که قرارداد برخی بازیکنان کمتر از ۱۰ میلیون تومان بوده است.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ؛ پس از انصراف دانشگاه آزاد از تیمداری در فوتسال زنان بازیکنان این تیم تا امروز نیمی از مبلغ قرارداد خود را دریافت نکردند.

بعد از آخرین دریافتی آنها در اسفند ۹۶ ، بازیکنان تیم دانشگاه آزاد صبح امروز شنبه ۵ آبان باخبر شدند که با کسر بیش از ۳۰ درصد، باقیمانده دستمزدشان به حساب آنها واریز شده است.

در قسمتی از بند قرارداد این بازیکنان آمده است که درصورت نزول از رتبه تیم دانشگاه آزاد نسبت به فصل گذشته ، ۳۰ درصد از قرارداد آنها کسر و در صورت صعود ۳۰ درصد به مبالغ قراداد آنها اضافه می شود.

تیم دانشگاه در فصل ۹۶ در لیگ برتر فوتسال سوم شد و از جایگاه پیشین خود پایین آمد و طبق بند قرارداد این قانون در مورد آنها اجرا می شود؛ اما سوال این است که آیا همه بندهای قرارداد در مورد آنها اجرا شده است؟

یادآوری دو نکته درباره کسر 30 درصد قرارداد ضروری است: نکته اول این که مگر مبلغ قراداد این بازیکنان در یک فصل چقدر است که باشگاه بیش از ۳۰ درصد آن را کم می کند؟آیا این کم لطفی نیست در حق بازیکنی که کل مبلغ قراردادش ۱۰ میلیون تومان است؟

نکته دوم این است که ۸ ماه از پایان لیگ ۹۶ گذشته و با این همه تاخیر آیا کسر این مبلغ انصاف بود؟ آیا دانشگاه آزاد نمی توانست برای دلجویی از بازیکنان تیمی که آن را منحل کرده و ۸ ماه هم آن ها را برای تسویه حساب معطل کرده ، تمام بدهی خود را به آن ها پرداخت کند و مبلغی از آن ها کسر نکند؟

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=13668

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.