13

حذف ناهید کیانی ؛ آخرین بازمانده انتخابی گرند اسلم

  • کد خبر : 13679
  • 06 آبان 1397 - 6:59
حذف ناهید کیانی ؛ آخرین بازمانده انتخابی گرند اسلم

ناهید کیانی ؛ آخرین بازمانده انتخابی گرند اسلم هم از دور رقابت ها کنار رفت. در مسابقات تکواندوی انتخابی در ووشی چین ، ناهید کیانی پنجمین و آخرین دختر تکواندوکار ایران بود که پس از یک پیروزی ، در مسابقه دوم خود از دور رقابت ها حذف شد.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ؛داستان حضور در گرند اسلم برای تکواندوکاران دختر ایران خیلی زود به پایان رسید. ایران از هیچ یک از 5 نماینده خود در انتخابی نتوانست استفاده کند و همه آن ها از کم نام و نشان ها گرفته تا کاپیتان اکرم و ناهید کیانی ، چهره های بزرگ و مدال آور ، از دور مسابقات کنار رفتند.

ناهید کیانی ، دارنده مدال برنز بازی های آسیایی جاکارتا ، پس از حذف 4 تکواندوکار دختر ایران ، چشم امید جامعه تکواندوی ایران بود اما او نیز عملکردی ناامید کننده داشت.

ناهید کیانی پس از پیروزی بر حریف کره ای خود در بازی دوم مقابل نماینده گمنام چین شکست خورد و از گردونه رقابت های انتخابی گرنداسلم حذف شد بنابراین تمامی دختران اعزامی به مسابقات کسب سهمیه گرنداسلم در کسب سهمیه ناکام ماندند.

در بین 5 دختر تکواندوکار ایران امید زیادی به موفقیت اکرم خدابنده و ناهید کیانی وجود داشت اما همه چیز برای آن ها به بدترین شکل پیش رفت. ناهید کیانی در بازی های آسیایی جاکارتا با شکست 11 بر 6 برابر پانیپاک تایلندی به مدال برنز این رقابت ها رسیده بود.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=13679

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.