18

غیر منتظره: استعفای میترا نوری از نایب رئیسی فدراسیون هندبال

  • کد خبر : 13715
  • 06 آبان 1397 - 16:05
غیر منتظره: استعفای میترا نوری از نایب رئیسی فدراسیون هندبال

میترا نوری نایب رئیس فدراسیون هندبال از سمت خود کناره گیری کرده است. این اتفاق شوک آور در پی بروز اختلاف بین علیرضا رحیمی رئیس فدراسیون هندبال و میترا نوری رخ داده است و آینده هندبال زنان ایران را با ابهام مواجه می کند.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ؛ میترا نوری نایب رئیس فدراسیون هندبال امروز یکشنبه ششم آبان 97 از سمت خود استعفا کرد و گفته می شود علیرضا رحیمی رئیس فدراسیون هندبال با استعفای وی موافقت کرده است.

نوری حدود یک سال قبل برای دومین بار به عنوان نایب رئیس فدراسیون هندبال منصوب شد اما اکنون در شرایطی از سمتش استعفا کرده که به نظر می رسد اختلاف وی با علیرضا رحیمی بر سر برنامه های پیشنهادی نوری و نیز موضوع اعزام تیم ملی هندبال به مسابقات قهرمانی آسیا در ژاپن ، زمینه ساز این استعفا بوده است.

رجبی دبیر فدراسیون هندبال چندی پیش اعلام کرد که فدراسیون هندبال اگر راهی برای تامین هزینه های تیم ملی هندبال در مسابقات قهرمانی آسیا پیدا نکند قادر به اعزام تیم ملی به شرق آسیا نخواهد بود.

با این وجود ، موضوع اعزام تیم ملی به مسابقات قهرمانی آسیا تنها دلیل استعفای میترا نوری نیست. نوری در ماه های اخیر اختلافاتی بر سر راهبرد هندبال بانوان با رحیمی داشته است و اکنون این اختلافات به نقطه پایان همکاری میترا نوری تحت عنوان “استعفا” انجامیده است و رحیمی از این موضوع ناخشنود نیست و گفته است که نمی توانسته با نوری کار کند.

پیش بینی می شود فدراسیون هندبال طی روزهای آتی سرپرست نایب رئیسی این فدراسیون را معرفی کند. پیش از حضور دوباره نوری بر مسند نایب رئیسی فدراسیون هندبال ، معصومه مشت زن این مسئولیت را در دست داشت.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=13715

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.