18

بلوچی: هدف نامی نو قهرمانی لیگ تنیس روی میز است ؛ جوانگرایی محض کارساز نیست

  • کد خبر : 1376
  • 05 اسفند 1396 - 20:57

مربی تیم تنیس روی میز نامی نو اصفهان تاکید کرد هدف این تیم قهرمانی فصل جاری لیگ برتر تنیس روی میز زنان کشور است اما آن ها برای تداوم موفقیت های نیم فصل نخست کار ساده ای در پیش نخواهند داشت.

اشرف بلوچی در گفتگو با IWSPORTS پس از قهرمانی تیم نامی نو اصفهان در دور رفت لیگ برتر تنیس روی میز زنان کشور اظهار کرد: تیم های حاضر در فصل جاری لیگ برتر موقعیت حساس تری دارند زیرا بر خلاف سال گذشته که ستاره ها در دو تیم مس کرمان و اصفهان حضور داشتند امسال در تعداد تیم بیشتری پخش شده اند و این ، کار هر تیمی را برای قهرمانی دشوار می کند.

وی افزود: تیم نامی نو اصفهان با پیگیری های مهدی تکابی رئیس هیئت تنیس روی میز استان اصفهان و حمایتی که علی طاهری مدیر عامل باشگاه نامی نو نسبت به بخش بانوان داشت توانست وارد لیگ برتر تنیس روی میز شود. علاقمندی های قبلی آقای طاهری در گیتی پسند و فولاد ماهان زمینه را برای جلب حمایت ایشان فراهم کرد.

مربی تیم تنیس روی میز نامی نو اصفهان گفت: امسال شاهد حضور پینگ پنگ بازان کم سن و سالی در لیگ برتر هستیم که به طور کلی ارزشمند است. با این حال جوانگرایی محض کارساز نیست و عقیده دارم بازیکن جوان ما باید با بازیکن باتجربه و سطح بالاتر توپ بزند و در کنار وی تجربه کسب کند و یاد بگیرد.

بلوچی عنوان کرد: تفکر و ایده بومی گرایی و جوانگرایی ، مثبت است و خوشبختانه لیگی متشکل از چهره های جوان داریم. رقابت در لیگ دشوار است . در مناطق نفت خیز مهشید اشتری و فاطمه جمالی فر حضور دارند و در سولدوش هم بازیکنان خوبی حاضر هستند و نباید فکر کنیم که از حالا ، قهرمان لیگ هستیم.

وی تصریح کرد: در دور رفت هم سولدوش تهران و هم مناطق نفت خیز جنوب را 5 بر یک شکست دادیم . هدف ما این است که قهرمان لیگ شویم اما در مرحله برگشت کار سختی در پیش داریم و باید هوشمندانه عمل کنیم.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=1376

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.