19

ستاره های تنیس روی میز ایران در چه تیم هایی عضویت دارند؟

  • کد خبر : 13779
  • 07 آبان 1397 - 15:47
ستاره های تنیس روی میز ایران در چه تیم هایی عضویت دارند؟

در شرایطی که برگزاری فصل جدید لیگ تنیس روی میز بانوان ایران در دستور کار قرار گرفته است ستاره های کنونی تنیس روی میز بانوان و نفرات برتر رنکینگ ملی در تیم های مختلف پخش شده اند تا این شرایط ، نویدبخش جذابیت و قابل پیش بینی نبودن لیگ باشد.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ؛ لیگ تنیس روی میز بانوان بار دیگر ستاره های جوان راکت به دست را در یک رویداد رسمی و مشترک گرد هم خواهد آورد. رویدادی که بر خلاف سایر مسابقات ، در آن خبری از موفقیت یک پینگ پنگ باز نیست بلکه این ، تیم است که اهمیت دارد.

ستاره های تنیس روی میز ایران در بخش بانوان را می توان به ۲ دسته کلی تقسیم کرد : دسته اول و کم تعدادتر بازیکنان باسابقه و باتجربه و دسته دوم ستاره های جوان که تازه وارد اما جویای نام اند و روی آن ها برای آینده تنیس روی میز ایران حساب باز شده است.

گروه اول ، را می توان در تیم نامی نو اصفهان دید. ندا شهسواری ، مریم صامت ، منصوره رضایی و سارا شهسواری ۴ بازیکنی هستند که با کوله باری از تجربه ترکیب تیم نامی نو اصفهان را تشکیل می دهند تا نامی نو تیمی تجربه محور باشد تا متکی به ستاره های جوان و کم سن و سال.

سایر نفرات را می توان بخشی از گروه دوم دانست. مهشید اشتری ، پریناز حاجیلو ، فاطمه جمالی فر و شیما صفایی در تیم شهرداری شهر بابک تیمی مدعی را تشکیل داده اند. اشتری ، حاجیلو و شیما صفایی در جمع برترین های رنکینگ ملی قرار دارند ، پریناز حاجیلو ، قهرمان مرحله اول و نفر سوم مرحله دوم تور جوانان است ، شیما صفایی قهرمان مرحله دوم تور جوانان ، مرحله دوم تور بزرگسالان و نفر سوم مرحله اول تور جوانان است و مهشید اشتری نیز فینالیست مراحل اول و دوم تور بزرگسالان.

تیم دانشگاه آزاد ، نیز با حضور صبا صفری ، غزاله ملاطالب ، مهشید صامت و مینا پور موسوی یکی از تیم های قدرتمند است و در تیم دیجی تندرست مریم فرعی نایب قهرمان مرحله اول تور جوانان ، کیمیا رستمی نفر سوم مرحله اول تور جوانان ، ملیکا کرمی و فاطمه زهرا مختار رضایی ، این تیم را به تیمی تبدیل کرده اند که حریف سرسختی است.

مبینا قورچیان ، فاطمه سادات کیایی ، پریا خضر و الینا رحیمی نیز در تیم رشد ورزش ایرانیان البرز حضور دارند. قورچیان نفر سوم مرحله دوم تور جوانان است و الینا رحیمی نیز قهرمانی مرحله دوم تور نوجوانان را کسب کرده است.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=13779

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.