17

پریناز حاجیلو : شکست در نیمه نهایی تور جوانان برایم غیر منتظره بود

  • کد خبر : 13815
  • 08 آبان 1397 - 11:04
پریناز حاجیلو : شکست در نیمه نهایی تور جوانان برایم غیر منتظره بود

پریناز حاجیلو ستاره جوان و مستعد کرجی تیم ملی تنیس روی میز ایران می گوید شکست او در نیمه نهایی مرحله دوم تور تنیس روی میز جوانان در کرمان برابر ملیکا عامرطاس برایش غیر منتظره و شوک آور بوده است. او در عین حال عقیده دارد این شکست تجربه مفیدی برای او رقم زده است.

پریناز حاجیلو در گفتگو با پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس درباره عدم صعودش به فینال تور تنیس روی میز جوانان کشور در کرمان اظهار کرد: شکست برابر ملیکا عامرطاس در نیمه نهایی تور جوانان در کرمان دور از انتظار بود. این شکست برایم کاملا غیر منتظره بود و به نوعی شگفتی مسابقات بود. البته در پینگ پنگ چیزی قابل پیش بینی نیست.

او ادامه داد: علت شکست در نیمه نهایی تور را هم در بازی خوب ملیکا عامرطاس می دانم و هم روز بد خودم. حریفم را دست کم گرفته بودم و محکم بازی نکردم و بهایش را پرداختم. این شکست ، تجربه مفیدی برای من بود.

ملی پوش جوان پینگ پنگ ایران گفت: قرار است در مسابقات اوپن جهانی فنلاند شرکت داشته باشم و مسابقات آذرماه برگزار خواهد شد. اردوی پیش از اعزام به فنلاند هم از 12 آبان در تهران برگزار می شود و حضور در این اردو برای همه ما یک فرصت خوب است.

پریناز حاجیلو با تاکید بر این که امسال در لیگ برتر تنیس روی میز  در تیم شهرداری شهر بابک حضور دارد عنوان کرد: لیگ امسال چند تیم سرسخت و قدرتمند دارد و تیم ما نیز از بازیکنان جوان و صاحب عنوان تشکیل شده است و امیدوارم بتوانیم قهرمان لیگ شویم.

 

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=13815

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.