نا آمادگی ، درهای تیم ملی را به روی دختران دوچرخه سوار بست | افرا ورزش | رسانه ورزش زنان ایران
12

نا آمادگی ، درهای تیم ملی را به روی دختران دوچرخه سوار بست

  • کد خبر : 13855
  • 08 آبان 1397 - 13:47
نا آمادگی ، درهای تیم ملی را به روی دختران دوچرخه سوار بست

رقابت های انتخابی تیم ملی دوچرخه سواری بانوان در بخش نیمه استقامت و سرعت در حالی برگزار شد که نا آمادگی ، درهای تیم ملی را به روی دختران دوچرخه سوار بست و فقط یک رکابزن خوزستانی توانست ملی پوش شود. سایرین باید در انتخابی بعدی شانس خود را آزمایش کنند.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ؛ بر اساس اعلام قبلی فدراسیون دوچرخه سواری ، دختران دوچرخه سوار در دو ماده سرعت و نیمه استقامت در دور انتخابی برای گزینش اعضای تیم ملی دوچرخه سواری شرکت کردند اما رکوردهای ثبت شده چندان جالب نبود و نا آمادگی ، درهای تیم ملی را به روی دختران دوچرخه سوار بست.

به استثنای فروزان عبداللهی رختر رکابزن خوزستانی در ماده نیمه استقامت که توانست رکورد قابل قبول برای ورود به اردوی تیم ملی را کسب کند سایرین عملکرد امیدوار کننده ای نداشتند اما آن ها فرصت دارند تا هفدهم آبان برای بار دوم ، توان خود را به نمایش و بوته آزمایش بگذارند.

محمود پراش سرمربی تیم های ملی دوچرخه سواری ایران نظارت بر مسابقات انتخابی را بر عهده داشت اما در بخش سرعت ، هیچ یک از رکابزن های سرعتی به حداقل زمان مورد نیاز برای ورود به تیم ملی نرسیدند. در نیمه استقامت در ماده اومنیوم Omnium فقط فروزان عبداللهی حد نصاب را کسب کرد.

دختران دوچرخه سوار در حالی در مرحله اول انتخابی نمایش خوبی نداشتند که چندی پیش در مسابقات لیگ دوچرخه سواری پیست رکاب زده بودند و در این شرایط ، ناآمادگی آن ها سوال برانگیز بود.

محمود پراش می گوید گرچه در حال حاضر تنها فروزان عبداللهی را در تیم ملی دارد اما هر یک از دوچرخه سواران که بتوانند در انتخابی 17 آبان چه در سرعت و چه در نیمه استقامت حد نصاب لازم را کسب کنند به اردوی ملی خواهند پیوست.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=13855

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.