17

بسکتبال جوانان دختر آسیا / ایران 98 گوام 55 ؛ صعود به مرحله حذفی

  • کد خبر : 13866
  • 08 آبان 1397 - 16:58
بسکتبال جوانان دختر آسیا / ایران 98 گوام 55 ؛ صعود به مرحله حذفی

تیم ملی بسکتبال جوانان دختر ایران با پیروزی برابر گوام به مرحله حذفی سطح B بسکتبال قهرمانی جوانان آسیا در هند راه یافت و حالا به دنبال کسب جواز صعود به نیمه نهایی و به دست آوردن بلیت رسیدن به سطح A در مراحل بالاتر است.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ؛ مسابقات بسکتبال جوانان دختر آسیا در بنگلور هند امروز سه شنبه ۸ آبان ادامه پیدا کرد و در سطح B ، تیم ملی ایران برابر گوام به میدان رفت و همان طور که قابل پیش بینی بود این تیم را شکست داد.

گوام در ۲ بازی پیشین خود برابر هند و سنگاپور شکست خورده بود و ایران برابر هند بازنده شده اما سنگاپور را از پیش رو برداشته بود. در دیدار امروز ، شاگردان افسانه حسن نایبی با وجود این که در کوارتر نخست ۱۹ بر ۱۸ نتیجه را واگذار کردند اما در ادامه ، عنان کار را در اختیار گرفتند و بردی قاطع کسب کردند.

ایران در کوارتر دوم ۲۹ بر ۸ پیروز شد و با پیروزی ۱۸ بر ۱۴ در کوارتر سوم و ۳۳ بر ۱۴ در کوارتر چهارم در مجموع ۹۸ بر ۵۵ برنده این بازی شد تا صعود خود را به نیمه نهایی مسجل کند.

همانند ۲ بازی گذشته برابر هند و سنگاپور ، در این بازی هم فاطمه آقازادگان امتیاز آورترین بازیکن میدان شد و یک تنه ۲۸ امتیاز برای ایران کسب کرد. نگین رسولی پور با ۲۱ امتیاز دیگر بازیکن امتیاز آور ایران برابر گوام بود.

غزل ملکی با ۱۰ امتیاز ، آیدا گل محمدی با ۸ امتیاز ، فائزه ایزدی با ۷ امتیاز ، غزل هژبر با ۶ امتیاز و زینب غفاری و عسل نسترن تهرانی ۴ امتیاز برای تیم ملی جوانان به دست آوردند. ایران برای صعود به نیمه نهایی پنجشنبه باید با قزاقستان دیدار کند. تیم برنده این مسابقه در نیمه نهایی حریف سوریه می شود.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=13866

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.